با ژل شستشو نوتروژینا آلودگی‌های سطحی و عمیق پوست را پاک کنید

تور لحظه آخری-کاماپرس

تمام افراد در طول روز، بیرون منزل و همچنین داخل خانه، فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهند که باعث انتقال انواع آلودگی به پوست آن‌ها می‌شود یا تعرق را برای آن‌ها به همراه دارد. به همین دلیل شست و شوی مناسب صورت در پایان روز بسیار اهمیت دارد و در این خصوص ژل شست و شوی صورت می‌تواند مفید باشد. ژل شستشو نوتروژینا یکی از انواع ژل‌های شست و شوی صورت است که تمامی افراد با هر نوع پوستی امکان استفاده از آن را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پوست صورت به دلیل حساسیتی که دارد همواره باید مورد مراقبت‌های ویژه قرار بگیرد تا از بروز انواع بیماری و مشکلات آن جلوگیری شود. کارشناسان و متخصصان پوستی همواره توصیه کرده‌اند تا افراد برای پاکسازی و رسیدگی به پوست خود از برندهای معتبر استفاده کنند. یکی از ژل‌های شست و شوی صورت مناسب برای انواع پوست‌ها، ژل شستشو نوتروژینا است. در ادامه این محصول بیشتر معرفی خواهد شد؛

یکی از بهترین ژل‌های شست و شوی صورت را بشناسید

قیمت: 120 هزار تومان

ژل شست و شوی صورت نوتروژینا یک شوینده روزانه مناسب به شکل ژل است. این ژل شستشو، صورت را به صورت عمقی تمیز می‌کند. این ژل 200 میل، ساخت کشور ترکیه است و هیچ گونه پارابن و چربی ندارد.

راز آسمان پایتخت

ژل نوتروژینا ماده سالیسیلیک اسید دارد که یکی از شناخته شده‌ترین مواد برای از بین بردن آکنه، تمیزی پوست و افزایش سلامت آن محسوب می‌شود. این ماده نه تنها هیچ التهاب پوستی ایجاد نمی‌کند بلکه مانع از بروز هر نوع جوش روی پوست صورت می‌شود. ضمنا شست و شوی هر روزه صورت با این نوع شوینده‌ها باعث نرمی و شفافیت بیشتر پوست نیز خواهد شد.

در کل افرادی که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند و برایشان حفظ کیفیت همیشگی پوست مهم است، می‌توانند به ژل شستشو کننده نوتروژینا فکر کنند.

برای استفاده از این ژل شستشو ابتدا باید پوست صورت خود را خیس کرده و سپس مقداری از آن را روی دست خود بریزند. پس از آن تمام صورت، به جز دور چشم، را با این ژل ماساژ دهند. بعد از این مرحله، نوبت به شستن کامل صورت است.

علاقمندان به خرید و استفاده از این محصول می‌توانند به فروشگاه تیسا پرفیوم مراجعه کنند؛ قیمت این محصول در سایت تیسا با احتساب تخفیف 19 درصدی، 120 هزار تومان اعلام شده است.

خرید محصولات برند آرایشی و بهداشتی از تیسا پرفیوم

طرفداران برندهای معروف آرایشی و بهداشتی که به اصالت کالای مورد نیازشان اهمیت می‌دهند، می‌توانند با خیل راحت محصولات انتخابی خود را از فروشگاه تیسا پرفیوم تهیه کنند. مجموعه تیسا تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیما از تولیدکنندگان اصلی یا واردکنندگان رسمی برند دریافت و به مشتریان عرضه می‌کند. به این ترتیب اصالت کالا، قیمت نمایندگی، تاریخ انقضا و تمامی مسائل مرتبط با اصل بودن محصولات عرضه شده توسط این مجموعه تضمین می‌شود.

این مجموعه علاوه بر ژل شستشو نوتروژینا ، دیگر ژل‌های شست و شو مناسب انواع پوست از برندهای مختلف را عرضه کرده است. افرادی که به دنبال یک محصول مشخص هستند، کافی است در بخش جست و جوی سایت تیسا پرفیوم، نام برند و جنس مورد نظر خود را جست و جو کنند.

در صورتی که برای خرید محصول مورد نظر خود اطمینان لازم را ندارید، مشاوران و کارشناسان این مجموعه راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهند داد. مشتریان به منظور ارتباط با کارشناسان تیسا امکان ارسال ایمیل یا تماس تلفنی یا ارسال پیام در شبکه اجتماعی واتساپ را دارند. ضمنا افراد علاوه بر خرید آنلاین، امکان مراجعه حضوری به فروشگاه تیسا در بازار بزرگ تهران و مشاهدات انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نظر خود را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز