با فینووا تا چه اندازه آشنا هستید؟

مرکز نوآفرینی فینووا از سال 1394 با راه‌اندازی اولین فضای کار اشتراکی ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها و راه‌اندازی شتابدهنده، زنجیره حمایت خود را از اکوسیستم کارآفرینی تکمیل کرد. برگزاری رویدادهای تخصصی آموزش محور و حمایت از رویدادهای کارآفرینی از دیگر فعالیت‌های فینوواست. این گروه چشم انداز خود را «بهترین بستر کسب و کارهای سرآمد فینتکی در زمینه نوآوری» می‌داند.

کاماپرس در ادامه 13 نکته از این مجموعه را برای فعالان و علاقمندان به مسائل استارتاپ‌ها و کارآفرینی منتشر می‌کند؛

1. فینووا با مدیریت آرین افشار- موسس مجموعه‌های آروند، آکادمی مدیریت محصول و دانه سیب- فعالیت دارد.

2. این مجموعه در سه قالب فضای کار اشتراکی، شتابدهنده و سرمایه‌گذاری به استارتاپ‌های متقاضی خدمات ارائه می‌دهد.

3. بیش از 60 استارتاپ تا پایان سال 1397 از امکانات فضای کار فینووا استفاده کردند که 30 درصد از این تعداد در حوزه فینتک فعالیت داشتند. از این میان 25 درصد استارتاپ‌ها نیز موفق به جذب سرمایه شدند.

راز آسمان پایتخت

4. شتابدهنده فینووا به استارتاپ‌های برگزیده امکاناتی مانند فضای کار، مربیگری و مشاوره متمرکز در یک بازه زمانی 9 ماهه و حمایت مالی تا سقف 100 میلیون تومان را، با توجه به جایگاه کسب و کار در بازار، ارائه می‌دهد.

5. این مجموعه خدمات یاد شده را برای استارتاپ‌های حوزه‌هایی مانند بانک‌ها، مدیریت مالی، اعتبارسنجی، سرویس‌های ابری، فینتک، هوش مصنوعی، سرویس‌های تجزیه و تحلیل و … عرضه می‌کند.

6. فینووا تاکنون رویدادهایی مانند فینوتک و افطاری کارآفرینی مشهد را حمایت کرده است.

7. همایش آینده وب و موبایل، بلاکچین و آینده کسب و کارها، هفته استارتاپ‌ها، اشتباهات حقوقی رایج در تیم سازی و توسعه، از جمله برخی رویدادهای مورد حمایت این مجموعه هستند.

8. مجموعه‌هایی مانند اخبار رسمی، هلپیکال، تیم کمپ، ابرآروان، لامینگو، لاجیکو، نوآوران امین و … به عنوان همکاران فینووا معرفی شدند.

9. وبلاگ این مجموعه مطالبی درخصوص شبکه فینووا، فضای کار اشتراکی، شتابدهنده، سرمایه گذاری و همچنین مطالب آموزشی به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

10. تاکنون استارتاپ‌هایی مانند نوبیتکس، مه کارت، نگین پردازش، پی پینگ، فول فکر، تی وان، هدهد و … از خدمات فینووا بهره برده‌اند.

11. شرکت‌های تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و فینوتک به عنوان شرکای تجاری این مجموعه شناخته می‌شوند.

12. یکی از محصولات این مجموعه پادکست فینوتاک است که در گذشته با نام رویش منتشر می‌شد. این پادکست مباحث حوزه کارآفرینی با روندهای استارتاپی و اپلیکیشن‌های کاربردی و خدمات آن‌ها را ارائه می‌دهد.

13. فینووا آزمایشگاهی به منظور ارائه خدمات دانشجویی شامل فضای استقرار، آموزش و ارائه زیرساخت‌های نوین مبتنی بر فناوری‌های مالی نیز دارد. آزمایشگاه فینووا در دانشکده کامپیوتر دانشگاه امیر کبیر واقع شده است.

مرتبط با : فینووا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز