با سامانه سککوک آشنایی دارید؟

لست سکند

سامانه سککوک ، یک سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار است که با ایجاد یک زنجیره تولید تا مصرف و همچنین تامین مالی در تمام بخش‌ها- تامین مواد اولیه و…- و ایجاد اعتبار برای مصرف کنندگان به منظور خرید محصولات این سامانه، فعالیت دارد. این مجموعه دارای سه بخش عملیاتی بی.تو.بی، بی.تو.سی و باشگاه مشتریان است.

این سامانه در بخش بی.تو.بی به ارائه خدمات بین بنگاهی می‌پردازد و خدمات بنگاه به مصرف‌کنندگان در بخش بی.تو.سی ارائه می‌شود. تجارت الکترونیک، مدیریت زنجیره تامین، تامین مالی زنجیره تامین و مدیریت حمل و نقل از حوزه‌های فعالیت این سامانه اعلام شد.

کاماپرس در ادامه 9 نکته از این مجموعه را که برای فعالان حوزه‌های مالی و پرداخت مفید است، منتشر می‌کند؛

1. سامانه سککوک از سال 1394 آغاز به کار کرد. اکنون این مجموعه با مدیریت فردوس باقری در حال فعالیت است. کسب وکارهای خرد، کوچک و متوسط و سازمان‌ها از خدمات این مجموعه بهره می‌برند.

2. خدمات بازاریابی و آموزش، مالی چرخه تامین، مدیریت چرخه تامین، لجستیک و حمل و نقل، بازارسازی… از جمله خدماتی است که این سامانه به کاربرانش ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

3. این مجموعه خدمتی به عنوان «درخواست برات» را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برات، سندی تجاری است که به موجب آن کسی به دیگری دستور می‌دهد که مبلغ معینی را در زمان مشخص در وجه یا به حواله‌کرد شخص ثالث پرداخت کند. بعلاوه این سامانه توکن امضای دیجیتال را به منظور انجام داد و ستدها در اختیار کاربران خود قرار داده است.

4. افراد می‌توانند از طریق ویترین کسب و کار این سامانه، محصولات مختلف را به همراه نام عرضه کننده آن در سایت مشاهده و از جزئیات محصولات اطلاعات پیدا کنند.

5. این مجموعه فهرستی از کسب و کارها را به همراه نام استان‌ها، عنوان کسب وکارها، تاریخ عضویت مجموعه در سامانه و نوع عضویت آن‌ها ارائه داده است.

6. سامانه سککوک درخصوص پیشگیری از ویروس کرونا خدمتی را به عنوان مدیریت زنجیره تامین اقلام مربوط به پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در اختیار عموم قرار داده است که در آن انواع محصولات مراقبت‌های بهداشتی و شوینده‌های صنعتی وجود دارد.

7. سازمان‌های صنایع کوچک و شرکت‌ شهرک‌های صنعتی، سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک ملی ایران و پست بانک از شرکای مجموعه سککوک اعلام شدند.

8. کسب تندیس سیمین نوآوری دیجیتال برای محصول سککوک در سومین دوره سال 1397، لوح زرین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی برای برات الکترونیک سککوک در سال 1397، دریافت تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای محصول سککوک به عنوان محصول دانش‌بنیان در سال 1398 و… از افتخارات این مجموعه است.

9. این سامانه در راستای توسعه شبکه پذیرندگی و رونق کسب و کارها، در بهمن ماه سال جاری با مجموعه «دارا» تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

مرتبط با : سککوک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز