با تورساز تور گرجستان بساز! + 5 دلیل برای رزرو تور گرجستان

گرجستان، کشوری باستانی است که در طول تاریخ چند صد ساله خود فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است. جاذبه‌های باشکوه تاریخی، مناظر زیبای کوهستانی، چشمه‌های معدنی، فرهنگ غنی و غذاهای فوق‌العاده خوشمزه این کشور را به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل کرده است. اما یک مجموعه گردشگری با شعار بی‌نظیر« با تورساز تور تو بساز » حالا شرایطی فراهم کرده که هریک از گردشگران می‌توانند تور گرجستان را بنا به دلخواه خود برنامه‌ریزی کنند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، « با تورساز تور تو بساز » به خوبی هدف سامانه آنلاین تورساز را برای توریست‌ها معرفی می‌کند. در واقع این سامانه بسیار جذاب و کاربردی، توسط آژانس خدمات مسافرت هوایی اهورا پرواز به گردشگران خدماتی متفاوت ارائه می‌دهد. تمامی کاربران می‌توانند پس از وارد شدن به وبسایت تورساز، تور خود را با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر بسازند.

بنابراین، از این پس گردشگران می‌توانند به راحتی صفر تا صد پکیج سفرشان را خودشان بسازند و تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر به مقاصد محبوب گردشگری از جمله گرجستان را داشته باشند. در ادامه، 10 دلیل برای ساختن تور گرجستان و سفر به این کشور جذاب معرفی خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

مسیرهای پیاده‌روی فوق العاده

کسانی که به گشت و گذار در مناطق بکر و سرسبز علاقمندند بهتر است همین حالا تور گرجستان مورد نظر خود را در تورساز بسازند! کافیست تا یک چکمه مناسب به همراه داشته باشید تا در دامنه‌های زیبای رشته کوه قفقاز، نفسی تازه کنید. یک کمپ در کازبیگی در فاصله دو ساعت و نیم از پایتخت گرجستان وجود دارد که می‌تواند مکان خوبی برای استراحت گردشگران باشد. بدون شک، بازدید از مناطق دورافتاده‌تر مانند راچا، توشتی، سوانتی، آب‌های گرم، دریاچه‌های زیبا و مسیرهای جنگلی دل هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

گرجستان؛ بهشت عاشقان تاریخ

همانطور که قبلاً گفته شد، گرجستان تاریخ بسیار غنی و پرفراز و نشیبی را طی کرده است. با توجه به ورود گردشگران نسبتاً کم به این کشور، اغلب مکان‌های دیدنی گرجستان به خوبی حفظ شده‌اند. به همین دلیل، عاشقان تاریخ و تمدن بشری به هیچ وجه نباید تور گرجستان را از دست بدهند! توصیه می‌شود در سفر به گرجستان از منطقه کاختی و صومعه داویو گارجی بازدید شود. این صومعه در بین صخره‌های دامنه کوه در بین قرن‌های 6 و 9 پس از میلاد ساخته شده است. صومعه قرون وسطایی گلاتی در منطقه ایمرتی نیز بسیار دیدنی است. صومعه گلاتی در میراث جهانی یونسکو ثبت شده و شواهد حاکی از آن است که این بنا در سال 1106 ساخته شده است. همچنین، کلیسای جامع سوتیتسخولی نمونه‌ای زیبا از معماری قرون وسطایی مسیحی است که در پایتخت گرجستان، شهر تفلیس قرار دارد.

تفلیس؛ شهر باشکوه اروپا

سفر بدون اقامت در پایتخت گرجستان یعنی شهر تفلیس، لذت چندانی ندارد. این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز خلاق نوظهور در اروپا شناخته می‌شود. تاریخ غنی گرجستان در معماری شهر تفلیس کاملاً مشهود است. تزئیات پیچیده، طرح‌های مدرن، کلیساهای ارتدکس قدیمی، همه و همه در کنار هم، صحنه‌های بسیار جالبی را برای مسافران رقم خواهد زد. به علاوه، این شهر مملو از گالری‌های هنری، بوتیک‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های هیجان‌انگیز برای گشت و گذارهای شبانه است.

غذاهای محلی خوشمزه

درست مانند چشم‌اندازهای گرجستان، غذاها هم در اینجا بسیار متنوع است! غذاهای محلی این کشور عمدتاً بر پایه گوشت و خمیر هستند؛ با این حال، گزینه‌های بسیار جذابی نیز برای گیاه‌خواران وجود دارد. غذای ملی گرجستان، خینکالی بوده که طعم بسیار منحصر به فردی دارد. همچنین، خاچاپوری یکی دیگر از غذاهای محلی محبوب این کشور است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. خاچاپوری مانند یک پای پنیر شبیه به پیتزا است که با تنوع مختلف در سراسر کشور سرو می‌شود.

با سفر به گرجستان، پیست اسکی خودتان را داشته باشید!

زمانی که صحبت از ورزش‌های هیجان‌انگیز زمستانی به میان می‌آید، گرجستان به عنوان اولین گزینه‌های ایده‌آل به توریست‌ها معرفی می‌شود. حدود 70 درصد گرجستان از کوه‌های آلپ و قفقاز تشکیل شده و به همین دلیل این کشور یک انتخاب بسیار عالی برای تجربه ورزش‌های زمستانی است.

شیب‌های بسیار آرام و دست نخورده‌، استراحتگاه‌های مختلف و جمعیت کم باعث می‌شود تا  تجربه خوبی از اسکی‌بازی در ذهن گردشگران باقی بماند. به علاوه، تاسیس استراحتگاه‌های متنوع برای اسکی‌بازان مبتدی و حرفه‌ای این امکان را برای اسکی‌بازان فراهم می‌کند تا پیست اختصاصی خود را در گرجستان داشته باشند!

با تورساز تور تو بساز !

تورساز، بیش از 25 سال تجربه در حوزه خدمات گردشگری را دارد که امکان ساخت پکیج مسافرتی را بدون مراجعه حضوری برای مسافران فراهم کرده است. این مجموعه دارای مجوزهای رسمی از سازمان هواپیمایی کشور و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بوده و امکان رزرو بلیط، هتل و دریافت ویزا را با بهترین خدمات به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تورساز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز