بازگشت پرقدرت بیت کوین به کانال 50 هزار دلاری؟!

این روزها بازار ارزهای دیجیتال دائما در حال نوسان است و به طور کلی پیش بینی دقیقی از شرایط آن نمی‌توان ارائه داد. در حالی که انتظارها بر ادامه کاهش قیمتی رمزارز معروف، بیت کوین، بود، اما امروز در اوج ناباوری بار دیگر این ارز دیجیتال خود را به نزدیک کانال 50 هزار دلاری رسانده است. در حال حاضر قیمت این رمزارز 49 هزار و 652 دلار است و در 24 ساعت اخیر، هزار و 461 دلار افزایش قیمت را به ثبت رساند!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون بیت کوین با اوج قیمتی خود در فروردین ماه سال جاری، 23.36 درصد فاصله دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین، 18.8 میلیون و تعداد کل واحدهای آن 21 میلیون خواهد بود. در حالی که برخی آلت کوین‌های جدید بازار در روزهای اخیر مسیر صعودی را پیش گرفته و به رقابت با رمزارز قدیمی بازار برخاسته بودند، اما از دیروز عصر بازی به نفع بیت کوین رقم خورد.

در واقع بار دیگر بیت کوین و جریان معاملات آن قوت گرفت و این رمزارز توانست رشد بیشتر از هزار دلار را در یک روز به ثبت برساند. با این حال طرفداران بیت کوین برای بالا بردن حجم معاملات و حمایت از آن باید تلاش بیشتری کنند، زیرا چیرگی این رمزارز بر آلت کوین‌ها به میزان قابل توجهی کم شده است.

راز آسمان پایتخت

سرمایه کنونی بازار بیت کوین، در حدود 900 میلیارد دلار است که در عرض یک هفته گذشته افت داشته است.

خشونت ترامپ دامن رمزارزها را گرفت!

اخیرا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، با فاکس نیوز در خصوص ارزهای دیجیتال گفت و گویی داشته و به رمزارزها حمله کرده است. ترامپ بیان کرده که ارزهای دیجیتال یک فاجعه بالقوه برای خریداران و سرمایه‌گذاران خود هستند که روزی بر سرشان آوار می‌شوند. چه کسی می‌داند که این‌ها دقیقا چه هستند؟ ممکن است یک تقلب باشند. همچنین وی ادعا کرده که دلار را به تمامی ارزها ترجیح می‌دهد، زیرا اطلاعات درست و دقیقی درباره رمزارزها وجود ندارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز