بازگشت پرقدرت بورس در آخرین روز کاری هفته

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرایط امروز بازار بورس نشان دهنده این بود احتمالا اصلاح زودهنگام آن به پایان رسیده و با رشد 24 هزار و 537 واحدی که نسبت به دیروز، مجددا به مدار یک میلیون و 520 هزار و 688 واحدی بازگشت. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش 8 هزار و 482 واحدی در مقایسه با روز گذشته، به 455 هزار و 376 واحد رسید. همچنین شاخص کل فرابورس 448 واحد بالا رفت و روی پله 22 هزار و 409 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورسی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار بورس در آخرین روز کاری هفته جاری شاهد انجام یک میلیون و 494 هزار و 518 معامله بود که 254 هزار و 456 هزار میلیارد ریال ارزش داشت. از لحاظ حجمی هم معاملات امروز بازار بورس به مقدار 19.54 میلیارد سهم رسید. نمادهای «فارس»، «میدکو» و «پارس» بیشترین تاثیر را در شاخص کل روز جاری داشتند. به علاوه که نمادهای «سنیر»، «تاپکیش» و «لپارس» بیشترین افزایش قیمت پایانی بازار بورس را از آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز، ارزش‌ صف‌های خرید نسبت به پایان روز کاری گذشته، 76 درصد افزایش پیدا کرد و به 12 هزار و 70 میلیارد ریال رسید. ارزش صف‌های فروش هم 83 درصد نزولی شد و در مقدار 420 میلیارد ریال قرار گرفت.

راز آسمان پایتخت

طی روز جاری ارزش معاملات خرد با افت 22 درصدی که نسبت به روز قبل داشته، به مقدار 109 هزار و 220 میلیارد ریالی دست پیدا کرد.

آیا سرمایه جدید وارد بازار بورس خواهد شد؟

کارشناسان بازار بورس معتقدند از آنجا که شاخص کل بورس در چند ماه گذشته رشد بیش از 40 درصدی را تجربه کرده، این اصلاح بازار چندان دور از ذهن نبود. در حال حاضر بار دیگر شاخص کل افزایشی شده و اکنون به بالای سطح 1.5 میلیون واحدی رسیده است. به گفته کارشناسان بازار سرمایه، اگر شاخص کل بتواند بالای سطح یک میلیون و 600 هزار واحدی تثبیت شود، پول‌های کلانی به بازار سرمایه ورود پیدا خواهند کرد.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز