بورس در سومین روز زمستان قرمز شد

بورس که از ابتدای زمستان روندی منفی را پشت سرگذاشته، امروز یکشنبه 3 دی‌ماه به گونه‌ای رقم خورد که همه شاخص‌های سهامی آن به صورت یکپارچه قرمز شد.

به گزارش کاماپرس، البته سقوط قیمت‌ها تنها مختص به بورس نبود و در سایر بازارها همچون طلا، ارز و سکه نیز افت قیمت را شاهد بودیم. دلار مدت کوتاهی در کانال ۴۹‌هزار‌ تومان قرار داشت و بعد مجددا وارد کانال ۵۰‌ هزار‌ تومان شد. سکه رفاه در بورس‌کالا ۲۹‌ میلیون‌ تومان معامله می‌شود. نیم‌سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت‌های ۱۵‌میلیون و ۴۶۰‌هزار‌ تومان و ۱۰‌میلیون و ۳۹۰‌ هزار‌ تومان معامله می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بر این اساس، شاخص کل بورس، امروز یکشنبه مجددا به کف کانال 2,2 میلیون واحد سقوط کرده است. این بازار اکنون در وضعیت بسیار متزلزلی به سر می‌برد و احتمالا این کانال طی روزهای آتی از دست برود.

شاخص هموزن نیز که طی هفته‌های گذشته نسبت به شاخص کل عملکرد مطلوب‌تری داشت، با کاهش 549 واحد به 761 هزار و 235 واحد رسید. همچنین هر دو شاخص بازار فرابورس نیز نتوانستند از این مهلکه نجات پیدا کنند. بر این اساس همه شاخص‌های فرابورس قرمز بودند و میزان کاهش زیر یک درصد ثبت شده است.

راز آسمان پایتخت

به نقل از دنیای اقتصاد، طی امروز بازار با خروج پول حقیقی مواجه شده، اما ارزش معاملات خرد نسبت به روز قبل کمی افزایش داشته است.

در این شرایط به نظر می‌رسد بازار سهام نیازمند یک محرک قدرتمند برای تقویت خود است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز