انهدام بزرگترین باند قاچاق دختران ایرانی به مالزی

لست سکند

بزرگترین باند قاچاق دختران ایرانی به مالزی پس از سه سال رصد امنیتی منهدم و اعضای آن تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش کاماپرس، موضوع قاچاق انسان یکی از معضلاتی است که هر ساله جوانان و خانواده‌های بسیاری را در منجلابی از نگرانی، استرس و اندوه کشانده و در مقابل، پول هنگفتی را نصیب عوامل بی‌رحم این تجارت کثیف می‌کند.

مسئولان امنیتی و قضایی کشورمان اما همواره نشان داده‌اند که در مقابله با این شیطان‌صفتان هیچ‌گونه مماشاتی به خرج نمی‌دهند.

دستگیری «الکس» چگونه صورت گرفت؟

در همین راستا، بزرگترین باند قاچاق دختران ایرانی به خارج از کشور توسط پلیس امنیت عمومی ناجا منهدم شد. این گروه تبهکار به سرکردگی فردی با نام مستعار «الکس»، به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشورهای مختلف، دختران ایرانی را به منظور بهره‌کشی جنسی از آنان به خارج از کشور قاچاق می‌کرد و به فروش می‌رساند.

راز آسمان پایتخت

فعالیت‌های مجرمانه و ضد ملی این گروه تبهکار در تمام مدت ٣ سال تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار داشت و این نهاد پس از انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل، الکس، سرکرده این باند جنایتکار را در مالزی دستگیر و به کشور منتقل کرد.

گفتنی است علاوه بر دستگیری نفر اول باند قاچاق دختران ایرانی، تمام افراد این باند در داخل و خارج کشور نیز طی یک عملیات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند.

پایان پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز