امن ترین کیف پول رمزارز برای ایرانی ‌ها

ثبت نام بایننس خارجی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کاربران و معامله‌گران رمزارزها به منظور خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف از طریق صرافی‌های معتبر بین‌المللی اقدام می‌کنند تا با چالش مواجه نشوند. صرافی “بایننس”، یکی از صرافی‌های بین‌المللی است که کاربران زیادی از خدمات آن بهره می‌برند، اما ایرانی‌ها برای استفاده از خدمات آن با مشکل روبه‌رو هستند و برای وریفای بایننس یا احراز هویت در سایت بایننس باید از درگاه معتبری اقدام کنند.

به گزارش کاماپرس، ایرانی‌ها به دلیل مسئله تحریم، برای استفاده از خدمات بین‌المللی در حوزه پولی و مالی، پزشکی و امثال آن با مشکلات زیادی مواجه هستند. ثبت‌نام در سایت بایننس و استفاده از خدمات این صرافی بین‌المللی نیز برای ایرانیان دشوار است؛ با این وجود سایت‌ معتبر “آریاپی” با استفاده از برخی شرایط و موازین قانونی، تلاش کرده که دسترسی ایرانی‌ها به خدمات صرافی بایننس یا وریفای بایننس دیگر را آسان کند.

روش‌های وریفای بایننس

وریفای بایننس از راه‌های مختلفی قابل انجام است و یکی از آنها استفاده از کارت اقامت است. همچنین امکان احراز هویت در بایننس از طریق اقوام و آشنایان وجود دارد. در صورتی که مایل به انجام این پروسه توسط دیگران هستید، کافی است که مشخصات اکانت خود را به کاربلدهای این حوزه بدهید تا آن‌ها عملیات وریفای کردن را برایتان انجام دهند.

البته بهترین و امن‌ترین روش احراز هویت بایننس، انجام آن توسط خود معامله‌گر است که به این منظور باید روش ثبت‌نام در بایننس را یاد گرفته و مرحله به مرحله و با دقت کامل، اطلاعات مورد نظر را به سیستم وارد کند تا مشکلی برایش به وجود نیاید.

وریفای بایننس با استفاده از شماره مجازی

کاربران باید دقت کنند که برای وریفای حساب بایننس حتما ایمیل معتبر داشته باشند تا لینک فعال‌سازی را دریافت کنند. گذشته از داشتن ایمیل معتبر، امکان وریفای بایننس از طریق شماره تماس نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

به منظور ساخت اکانت بایننس از طریق اطلاعات شماره تماس در کشورهایی که تحریم هستند، باید شماره موبایل بین‌المللی معتبر و مطمئن تهیه شود. برای ثبت‌نام و ساخت اکانت صرافی از این روش باید اطلاعات مربوط به شماره همراه ارائه شود. معمولا صرافی بایننس برای تایید اطلاعات کاربران کد شش رقمی برای آن‌ها پیامک می‌کند تا آن را به سایت ارائه دهند.

یکی از مزایای وریفای کردن بایننس از طریق سیم‌کارت این است که در صورت فراموشی رمز عبور، امکان انجام دوباره فرآیند احراز هویت به راحتی وجود دارد. هزینه تهیه این نوع سیم‌کارت بالا نیست؛ ضمن اینکه این مدل سیم‌کارت‌ها آنتن‌دهی خوبی دارند؛ بنابراین گذشته از استفاده این سیم‌کارت‌ها برای وریفای این صرافی، از آن برای موارد دیگر هم بهره‌برداری می‌شود.

ثبت نام بایننس-کاماپرس

سایر نکات آموزش ثبت‌نام در بایننس

بعد از دریافت کد شش رقمی یا لینک به روش ایمیل یا شماره تماس و ورود به سایت بایننس، بهتر است که یک رمز عبور پیچیده و ترکیبی انتخاب شود تا از لحاظ امنیتی مشکلی به وجود نیاید. نیازی به پر کردن قسمت ریفرال آیدی نیست و تنها باید تیک این بخش زده شود تا امکان ساخت حساب کاربری وجود داشته باشد. در ادامه، پیام تایید ایمیلی ارسال خواهد شد که باید وارد آن شده و روی گزینه وریفای ایمیل کلیک کرد و در صورت پاسخگویی به سوالات امنیتی سایت بایننس، امکان ورود به این سایت میسر خواهد بود. سایر مراحل آموزش ثبت‌نام بایننس مربوط به مراحل تشخیص هویت و مسائل دیگر است که اطلاعات کامل آن در سایت آریاپی به آدرس https://ariapay.io/create-and-verify-binance-account وجود دارد.

نکات مهم برای ثبت‌نام در بایننس و بهترین کشورها برای وریفای در آن

معامله‌گران مشتاق به وریفای بایننس نباید آی پی فیلترشکن (وی پی ان) خود را روی کشورهای کانادا، آمریکا یا انگلیس فیکس کنند و بهتر است که آی پی برای کشورهای هلند، فرانسه، انگلیس، ترکیه، امارات یا سنگاپور باشد. در واقع این کشورها بهترین‌ها برای احراز هویت بایننس معرفی شده‌اند.

همچنین لازم است که کاربران به علت مسائل امنیتی، بعد از افتتاح حساب بایننسی خود، از آی پی همان کشوری که با آن ثبت‌نام کرده‌اند، استفاده کنند. پس از شروع به کار وی پی ان، به منظور اطمینان از آی پی، این امکان وجود دارد که به سایت مشاهده اطلاعات آی پی رفته و به صورت رندوم نام برخی شهرهایی که آی پی کاربری آن‌ها قرار دارد را یادداشت کرد.

احراز هویت بایننس در کمترین زمان

احراز هویت بایننس در کشور ایران زمان‌بر است و با توجه به روش انتخابی برای انجام این فرآیند، این زمان متغیر است. در صورتی که مایل به احراز هویت سریع در بایننس هستید، کافی است که به وبسایت آریاپی مراجعه کنید. بعد از ثبت سفارش در این درگاه، روند کاری آن به سرعت انجام خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز