افزایش نرخ دلار و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر و کارکرده/ 11 مهر

پژو206-کاماپرس
لست سکند

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در هفته آخر شهریورماه دچار افزایش قیمت شد و در سیر صعودی افزایش قیمت قرار گرفت. در روزهای اخیر علی رغم افزایش نرخ دلار تا این لحظه قیمت پژو ۲٠۶ در همه مدل‌ها و تیپ‌های تغییر نداشته است.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر می‌پردازد؛

امروز ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۰۶ میلیون تومان برچسپ قیمت خورده است. این خودرو نسبت به دیروز افزایش قیمت نداشته است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در دو مدل دیگر یعنی مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار خودرو حضور دارد. حضور این دو مدل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ باعث شده است که خریداران  بتوانند با مقدار هزینه کم‌تر خودروی صفر بخرند.

خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار خودرو  ۲۹۴ میلیون تومان قیمت دارد. این مدل ۲۰۶ تیپ ۲ نیز نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است.

راز آسمان پایتخت

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۸۳ میلیون تومان قیمت دارد که نسبت به روز قبل تغییری در قیمت خود نداشته است.

پژو206-کاماپرس

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

وجود تورم و بالا رفتن قیمت خودرو در سال‌های اخیر سبب شده است که بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده پر رونق شود.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت مدل‌های متنوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده می‌پردازد.

امروز ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۹ با ۳۳ هزار کیلومتر کارکرد ۲۶۷ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. خودرو دارای ۸ ماه بیمه است و از لحاظ فنی سالم است. خودرو بدون خط و خش است و شاسی‌های خودرو سالم است.

در یکی از سایت‌‌های مربوط به حوزه خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۸ با ۳۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲۶۴ میلیون تومان آگهی فروش شده است. از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سنسور دنده عقب فابریک، آینه برقی فابریک، کفی یک تکه، روکش صندلی چرم و لاستیک ۲۰۵ خارجی اشاره کرد.

دیگر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۳ با ۳۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۱۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. خودرو تعمیر اساسی شده است و بدون روغن‌ریزی است. خودرو دارای دزدگیر است و شیشه‌ها نیز دودی شده‌است.

با جست و جویی دقیق‌تر در فضای اینترنت می‌توان پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده را با مبلغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز  یافت.

در یکی از این آگهی‌ها پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۳ با ۳۳۰ هزار کیلومتر کارکرد ۹۸ میلیون تومان قیمت خورده است. خودرو تمام رنگ است و شاسی سمت شاگرد ضربه خورده است. خودرو شش ماه بیمه دارد و از لحاظ موتوری سالم است.

نویسنده:مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز