افزایش سرمایه کارگزاری سهام پژوهان شایان در خرداد ماه 1402

کارگزاری سهام پژوهان-کاماپرس
لست سکند

رئیس هیئت مدیره کارگزاری سهام پژوهان شایان از افزایش سرمایه این کارگزاری در خرداد ماه 1402 خبر داد

به گزارش کاماپرس، بیتا قربانی فرید، رئیس هیئت مدیره شرکت کارگزاری سهام پژوهان شایان در خصوص افزایش سرمایه این شرکت در خرداد سال 1402 بیان کرد: این شرکت به مدیرعاملی دکتر ابراهیم قربانی فرید در سال 1373 به ثبت رسید و با گذشت نزدیک به 30 سال، در سال 1402 سرمایه خود را به 1000 میلیارد ریال افزایش داده است.

قربانی فرید افزود، ما در سال‌های فعالیت خود در سهام پژوهان شایان با ارائه هرچه بهتر خدمات مالی و سرمایه‌ای، خط مشی کیفیت خود را بر پایه ارتقاء سطح رضایتمندی مشتری و کسب اعتماد کامل مشتریان و ذی‌نفعان تعیین نموده‌ایم و در تمام این سال‌ها تعهد خود را مبنی بر استقرار و بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استانداردهای سازمان بورس انجام نموده‌ایم.

او افزود به پاس قدردانی از همراهی سهامداران این شرکت در تمامی این سال‌ها، با افزایش سرمایه شرکت، به آن بزرگواران امکان توسعه فعالیت‌هایشان را خواهیم داد.

قربانی سال  1402 را نقطه عطفی برای بازار سرمایه دانست و امیدواری خود به بازگشت بازار بورس به روزهای اوج خود را بیان نمود. استقبال بی‌نظیر فعالین و سهامداران بازار سرمایه از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 1402 را نشان از بازگشت توجه و حسن نظر مردم به بورس ایران دانست.

راز آسمان پایتخت

رئیس هیات مدیره کارگزاری سهام پژوهان شایان در راستای تصمیم سهامداران و اعضاء هیئت مدیره بر توسعه فعالیت‌ها و خدمات این شرکت در جهت تکریم، جذب و نگهداشت مشتریان خود در سال 1402 خبر از اخذ مجوزهای جدید در جهت برنامه توسعه‌ای این شرکت داد. همچنین قربانی فرید از شروع به فعالیت شعبه جدید این شرکت در جنوب شرق تهران خبر داد و بیان نمود در حال مذاکره در جهت توسعه شعب نیز هستیم.

وی در انتها با قدردانی از تلاش‌ همکاران کارگزاری، مژده‌ی خبر خوش دیگری را در تیرماه امسال برای سهامدارن خود داد و افزود که به زودی از طریق شبکه‌های اجتماعی این شرکت آن را منتشر خواهیم کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : کارگزاری سهام پژوهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز