اعترافات هولناک مردی که از آینده‌ آمده است

تور لحظه آخری-کاماپرس

اخیرا ویدیوهایی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردی ادعا می‌کند از سال ۲۰۳۰ آمده و حقایقی را درباره آینده انسان‌ها فاش می‌کند. از آن زمان فرضیه‌های مختلفی مطرح شده که درستی یا نادرستی این موضوع را به چالش می‌کشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان،‌ این مرد از تست دروغ سنج نیز سربلند بیرون آمد و باعث شک و تردید در میان مردم شد، با این حال بسیاری هنوز هم معتقدند او مردم را فریب داده است.

طبق ادعاهای او، در آینده نه چندان دور، هوش مصنوعی بیشتر از آنچه که فکرش را می‌کنیم در صنایع مختلف دخالت می‌کند، همچنین بلاک چین، جهان را از هدر رفت پول نجات خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در واقع پیش‌بینی‌های اقتصادی او آنقدر دقیق است که صاحبان کسب و کار را به بحث در مورد آن واداشته است.

این مسافر زمان همچنین ادعا می‌کند در سال ۲۰۳۰ یک سیاره جدید در منظومه شمسی کشف خواهد شد که بین مشتری و مریخ قرار گرفته و به‌عنوان مکانی جدید برای زندگی انسان‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود تا سال ۲۰۳۰ آموزش در خانه به هنجار جدید تبدیل خواهد شد، چرا که آموزش و پرورش به این نتیجه می‌رسد که کودکان در خانه و با کمک اینترنت چیزهای بیشتری فرا می‌گیرند.

او همچنین ادعا می‌کند که زنان می‌توانند بین ازدواج یا کار یکی را انتخاب کنند که برای آینده نسبتا عملی است.

گفتنی است این مرد همچنین از وجود شهرهای اوتوپیایی در آینده سخن گفته که انرژی‌ آن‌ها از منابع تجدیدپذیر مانند خورشید و باد تامین شده و از طریق پورتال‌های تله پورت به هم متصل خواهند شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز