اسکرابر یا زمین شوی صنعتی چه کاربردی دارد؟ + معرفی چند مدل اسکرابر

تور لحظه آخری-کاماپرس

تمیزکردن سطح زمین همیشه بخش زیادی از وقت افراد را می‌‌گیرد و امری بسیار خسته‌کننده است. امروزه با استفاده از دستگاه اسکرابر یا دستگاه زمین شوی صنعتی که دو عملیات شستن وخشک‌کردن سطح زمین را به طور همزمان و سریع انجام می‌دهد، این امر به سهولت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. خرید این دستگاه موجب صرفه‌جویی درهزینه‌های نیروی کار، مصرف آب، مواد شیمیایی، افزایش بهداشت محیط، ایمنی افراد و در نهایت منجر به کاهش مخاطرات زیست‌محیطی می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات صنعتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دستگاه اسکرابر عملیات شست و شوی زمین را بسیار کم‌زحمت کرده و موجب صرفه‌جویی در زمان نیز می‌‌شود. اسکرابر در انواع محیط‌های تجاری، صنعتی، اداری و مسکونی قابل‌استفاده است. برس دستگاه اسکرابر با سرعت زیاد آلودگی‌های سطح زمین را جدا کرده و با لرزش دورانی برس آب تمیز را بر روی زمین می‌پاشد. این دستگاه دارای مخازن تفکیک‌شده آب تمیز و آب‌کثیف، سامانه برس‌زنی و سامانه مکش است.

انواع دستگاه زمین شوی از نظر نوع هدایت

اسکرابر دو نوع دستی و سرنشین دار یا خودرویی دارد. اسکرابر دستی معمولا به صورت فشرده و منسجم تولید می‌شوند به همین دلیل این نوع اسکرابر برای نظافت در مناطق کم‌وسعت با سطح‌های مسطح، راه‌روها، راه‌های باریک حتی در صورت وجود مانع بسیار مناسب است.اسکرابر دستی توسط انسان مدیریت می‌شود.اسکرابر دستی علاوه بر محیط‌های کوچک در محیط‌های صنعتی و بزرگ هم به عنوان مکمل اسکرابر سرنشین‌دار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در اسکرابر سرنشین‌دار فرد هدایت‌کننده با نشستن بر روی صندلی دستگاه را هدایت می‌کند.اسکرابر خودرویی نسبت به مدل دستی آن کیفیت مخزن، راحتی و سرعت بیشتری دارد. به همین دلیل است که این نوع اسکرابر یکی از بهترین و پرکاربرد ترین دستگاه کف شوی صنعتی در محیط‌های مختلف و بزرگ است.اسکرابر خودرویی در محیط‌های گوناگونی مثل کارخانه‌ها، شرکت‌های تجاری، بیمارستان‌ها، مراکز خرید،مساجد،حرم‌ها و … به سهولت قابل استفاده است.

راز آسمان پایتخت

خرید اسکرابر به اطلاعات کافی و همچنین مشاهده و مقایسه انواع مختلف دستگاه‌های اسکرابر نیازمند است. شرکت «فلامک ماشین» با بیش از 20 سال سابقه و فعالیت مستمر در حوزه نظافت دستگاه‌های مکانیزه در طول سال‌های فعالیت خود توانسته‌است رضایت و اعتماد افراد را جذب کند.

در ادامه مشخصات چند مدل از دستگاه های اسکرابر موجود در این فروشگاه ارائه می‌شود؛

دستگاه زمین شوی صنعتی مدل CT 40

این دستگاه دارای عملکرد بسیار بالا با حجم کم و استفاده آسان است. تیغه‌ی این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده‌است که آب کثیف را در مرکز تیغه جمع می‌کند و از پاشیدن آن به اطراف جلوگیری می‌کند.
این دستگاه همچنین دارای سیستم اتوماتیک قطع و وصل است که باعث می شود تمام فرآیندهای چرخش برس، ریختن آب و … به صورت اتوماتیک و خودکار انجام شود.

همچنین دارای سیستمی هست که با ریختن آب کثیف به مخزن بدون تشکیل حباب باعث طول عمر بیشتر مکش می‌شود. برس این دستگاه نیز با ویژگی خاصی که دارد در صورت قرار گرفتن بر روی برآمدگی‌های کفپوش می‌شود تمام سطح را کاملا تمیز کرد.

دستگاه زمین شوی صنعتی مدل . DQX5

خازن این دستگاه از جنس پلى‌اتیلن ضد ضربه است. لوله‌های خرطومی این نوع اسکرابر از جنس پلی‌اورتان است که قابلیت انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد. لاستیک‌های تیغه مکش از جنس لاتکس بوده و قابلیت استفاده از چهار طرف را داراست. همچنین چرخ‌های این دستگاه مقاومت بسیار بالایی در برابر لغزش و سایش دارند.اتصالات این دستگاه نیز از نوع ضد زنگ و مقاوم در برابر زنگ‌زدگی است.

دستگاه زمین شوی صنعتی مدل CT46

این مدل ساخت کشور ایتالیا و دارای قدرت تمیزکنندگی بسیار بالایی است. موتورهای این دستگاه دارای قدرت بسیار بالایی هستند که موجب طول عمر بالا و عدم‌نیاز به تعمیرات تاحد قابل‌قبولی می‌شوند.

نشانگر ارتفاع برس، نشانگری است که با نشان دادن ارتفاع مجاز پرز، نمایان‌کننده میزان بیشتر از حد مجاز آن است که در چنین صورتی اقدام به تعویض آن صورت گیرد. موتورهای این دستگاه بسیار قدرت بالایی دارند که باعث می‌شود طول عمر بالایی داشته باشند و همچنین نیاز به تعمیرات را نیز تا حد قابل قبولی کاهش می‌دهد.

دسته قابل تنطیم از دیگر ویژگی‌های این زمین شور است. با کوتاه و بلند کردن این دستگاه امکان نظافت قسمت‌های مختلف و زیادی از محیط فراهم می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : فلامک ماشین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز