استقبال از جشنواره خدمات غیرحضوری بانک تجارت

تور لحظه آخری-کاماپرس

جشنواره خدمات غیرحضوری بانک تجارت در همراه بانک،اینترنت بانک تجارت و اپلیکیشن “ست” با استقبال هموطنان تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی بانک تجارت،جشنواره خدمات غیرحضوری بانک تجارت با هدف حفظ سلامت و تشویق مشتریان به استفاده ازخدمات غیر حضوری بانک شامل استفاده از خدمات غیر حضوری شامل همراه بانک، اینترنت بانک تجارت واپلیکیشن ” ست “با استقبال هموطنان و کاربران روبرو شده است. کاربران برای شرکت در جشنواره خدمات غیر حضوری بانک تجارت تا پایان خرداد ماه فرصت دارند تا ازجوایز متنوع این جشنواره برخوردار شوند.

اعطای 500 جایزه 5 میلیون ریالی

شرکت کنندگان می توانند ضمن انجام عملیات بانکی و مالی خود یکی از برندگان جوایز این جشنواره شامل 500 جایزه 5 میلیون ریالی شوند.

راز آسمان پایتخت

کسب امتیاز در جشنواره خدمات غیرحضوری بانک تجارت به صورت انجام حداقل 5 تراکنش با حداقل مبلغ تراکنش50 هزار ریال در طول دوره این جشنواره از طریق هر یک از درگاه های اینترنت بانک و همراه بانک است و برای انتقال وجه شتابی(کارت به کارت) و پرداخت قبوض100 امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا 20 امتیاز، انتقال وجه داخلی و خرید شارژ 10امتیاز و تراکنش در اپلیکیشن ست برای پرداخت خلافی خودرو و موتور و پرداخت قبوض100امتیاز، عوارض آزادراه50 امتیاز،پرداخت بدهی طرح ترافیک30 امتیاز، بسته اینترنتی20 امتیاز وخرید شارژ10 امتیاز در نظر گرفته شده است.

بر اساس آمار، تاکنون بیش از سه میلیون و 188 هزار نفر از کاربران در جشنواره امتیاز کسب کرده‌اند و تعداد کاربرانی که شرایط لازم امتیازی (300 امتیاز حداقل پنج تراکنش) را دارند به عدد یک میلیون و 278 هزار کاربر بالغ شده است. همچنین در اپلیکیشن ست 1935 نفر واجد شرایط شرکت در جشنواره شده‌اند.

 

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز