از کجا و با چه شرایطی موبایل قسطی بخریم؟

اگر شما هم تاکنون چندبار پول‌های خود را برای خرید یک گوشی دلخواه ذخیره کرده و با نوسان و افزایش قیمت‌ها روبه‌رو شدید، احتمالا باید به سراغ خرید قسطی موبایل بروید. با خرید اقساطی گوشی موبایل، می‌توانید با هر میزان پس‌انداز مدل موبایل دلخواه خود را خریداری کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار فناوری اطلاعات و خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید قسطی موبایل ، در این روزهای گرانی و نوسانات قیمت دلار، یک گزینه ایده‌آل برای افرادی است که فورا نیاز به خرید گوشی موبایل داشته یا حتی دوست ندارند که به‌خاطر تغییر قیمت‌ها، موبایلی غیر از مدل دلخواه خود خریداری کنند. با وجود این، شرایط فروش اقساطی موبایل و سودهای کلان، بسیاری از افراد را از خرید قسطی می‌ترساند. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط خرید قسطی موبایل و معرفی مرکز معتبر برای خریدی آسان و بدون دردسر می‌پردازد؛

چرا خرید قسطی از خرید نقدی بهتر است؟

نمی‌توان گفت که خرید قسطی موبایل همیشه نسبت به خرید نقدی ارجحیت دارد، اما با توجه به شرایط کنونی بازار در کشور، خرید قسطی موبایل برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه کامل یک گوشی را ندارند، گزینه عاقلانه‌تر و به‌صرفه‌تری محسوب می‌شود.

همه افراد در هنگام خرید گوشی موبایل، ترجیح می‌دهند، مدلی را خریداری کنند که از امکانات خوبی همچون ظرفیت حافظه بالا، کیفیت دوربین مناسب، سرعت بالای عملکرد و غیره برخوردار باشد. خرید قسطی موبایل این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید در هر زمان که می‌خواهید با هر میزان پس‌انداز گوشی موبایل موردنظر را خریداری کرده و هزینه آن را در ماه‌های بعدی به‌صورت اقساطی پرداخت کنید. این روش پرداخت فشار ذهنی ناشی از خرج کردن مقدار زیادی از پس‌انداز را کم می‌کند و در نهایت شما مجبور نیستید، تمام پس‌انداز خود را صرف یک گوشی موبایل کنید. ضمن این‌که با خرید قسطی موبایل ، حتی اگر قیمت موبایلی که خریداری می‌کنید در آینده بیشتر شود، با احتساب سود و تورم، در نهایت از نظر هزینه نهایی به نفع شما تمام می‌شود.

راز آسمان پایتخت

تکلیف سودهای کلان خرید قسطی چه می‌شود؟

سودهای کلان خریدهای قسطی و تعیین سقف در این روش خرید از سوی فروشگاه‌ها و شرکت‌های مختلف، به‌قدری شرایط خرید قسطی موبایل را سخت و پیچیده کرده که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای تحمل دردسرهای خرید قسطی موبایل ، به سراغ مدل‌های ارزان‌تر بروند. با وجود این، بهتر است زود تسلیم نشده و قبل از هر تصمیمی، درباره شرایط خرید اقساطی موبایل در فروشگاه‌های مختلف کمی تحقیق کنید تا شرایط دلخواه خود را پیدا کنید.

از کجا موبایل قسطی بخریم؟

برای خرید قسطی موبایل ، بهتر است به سراغ شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که با واسطه شرکت‌های خرید اقساطی کار می‌کنند، نروید. این شرکت‌ها نه تنها شرایط خرید اقساطی را سخت می‌کنند، بلکه در نهایت سود بیشتری نیز از شما دریافت می‌کنند. فرایند خرید اقساطی در این شرکت‌ها پیچیده و زمان‌بر بوده و شما باید ابتدا مدارک خود را برای آن‌ها ارسال کنید و کارشناسان پس از چند روز، پس از بررسی مدارک شرایط را به شما اعلام می‌کنند. ضمن این‌که پشتیبانی در شرکت‌های بزرگ غالبا ضعیف بوده و کارشناسان این شرکت‌ها نمی‌توانند در همه زمان پاسخگوی شما باشند.

مجموعه تی جی پلاس ، تمام محصولات خود از جمله گوشی موبایل را با بهترین شرایط اقساطی، یعنی مدت زمان پرداخت 2 تا 18 ماه، بدون در نظر گرفتن سقف و تنها با سود اقساط 3.5 درصد به مشتریان خود عرضه می‌کند. تنها مدرک موردنیاز برای خرید قسطی موبایل از تی جی پلاس ، یک دسته چک معتبر است. مجموعه تی جی پلاس ، محصولات خود را با سود کمتر اما در تعداد بیشتر به فروش می‎رساند که از این نظر، شرایط یک خرید و فروش برد برد برای هر دو طرف را فراهم می‌کند.

شرایط خرید اقساطی موبایل از تی جی پلاس

برای خرید قسطی موبایل از تی جی پلاس ، باید یک عدد چک برای هر قسط یا یک چک برای هر دو قسط با سود ماهانه 3.5 درصد ارائه کنید. میزان پیش پرداخت نیز برای گوشی‌های بالای هفت میلیون تومان، یک سوم مبلغ خرید در نظر گرفته شده و گوشی‌های زیر هفت میلیون تومان، نیازی به پیش پرداخت ندارد.

تی جی پلاس ، یک مجموعه معتبر در زمینه فروش تلفن همراه، کنسول بازی، تبلت و لپ تاپ است. این مجموعه با هدف بهبود کیفیت خدمات فروشگاه، امکان خرید اقساطی محصولات با بهترین شرایط را فراهم کرده است. برای خرید قسطی موبایل از تی جی پلاس ، می‌توانید به دو صورت حضوری و خرید گوشی قسطی کرج و همچنین با تماس با کارشناسان این مجموعه، محصول موردنظر خود را آنلاین خریداری کرده و از خدمات ارسال به کل کشور بهره‌مند شوید. مجموعه تی جی پلاس ، در هر زمان آماده پاسخگویی سریع به مشکلات و سوالات شما است.

انتهای پیام

مرتبط با : تی جی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز