از لامپ های سوخته و باتری های معیوب پول درآورید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها که گرانی در تمام بازار بی‌داد می‌کند، تبدیل لوازم بی‌مصرف و معیوب به درآمد می‌تواند در موارد زیادی به کار بیاید؛ درست مثل طرحی که شرکت بروکس به راه انداخته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بروکس اخیرا طرحی با عنوان نورواره ۱ برگزار کرد که طی آن افراد می‌توانستند در ازای لامپ‌های سوخته، نیم‌سوز و کم‌نور خود، مبلغی اعتبار کسب کنند تا برای خرید لامپ‌های نو، از اعتبار خود به عنوان تخفیف استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

حالا این شرکت طرح نورواره 2 را آغاز کرده است؛ در این طرح نیز افراد می‌توانند به ازای هر لامپ یا چراغ سوخته یا کم نور و همچنین باتری‌های معیوب که به بروکس تحویل می‌دهند، برای خرید یکی از محصولات این شرکت به انتخاب خود تخفیف بگیرند.

نورواره ۲ در واقع دو مرحله دارد؛ در مرحله اول فرد نوع و تعداد کالاهای معیوب مانند لامپ، چراغ و باتری را از هر نام تجاری، با هر شکل و اندازه‌ای حتی بدون گارانتی، مشخص کرده و به ازای آن اعتبار دریافت می‌کتد.

در مرحله دوم شرکت کنندگان می‌توانند با استفاده از اعتبارهای کسب شده، از تخفیف‌ها به دو روش خرید حضوری و خرید غیرحضوری استفاده کنند. اگر متقاضیان امکان خرید حضوری دارند، با مراجعه به الکتریکی‌های منتخب بروکس در سراسر کشور با ارائه کالاهای معیوب الکتریکی خود از تخفیف این جشنواره استفاده خواهند کرد. روش دیگر به صورت آنلاین است که با اعتبار کسب شده می‌توان از تخفیف‌ها استفاده کرد و شیوه تحویل کالاهای الکتریکی معیوب به صورت پیامک برای فرد ارسال می‌شود.

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “از لامپ های سوخته و باتری های معیوب پول درآورید

  1. سام گفته:

    با سلام. در ابتدا تعجب کردم و این طرح را قدمی برای جایگزین کردن لامپهای کم مصرف با لامپهای معمولی، وقتی بیشتر دقت کردم متوجه شدم که قیمت اکثر لامپهای این شرکت 10-12 هزار تومان گرانتر از لامپهای مشابه شرکتهای دیگر است و فقط لامپ 10 وات این شرکت نرخ مناسب دارد و ارزش خرید. همینطور قیمت باتری های تولید آنها دقیقا همانقدر گرانتر هستند که بابت هر باتری کهنه کسر میشود !! در ضمن ضمانت لامپهای این شرکت بسیار کمتر از لامپهای تولیدی دیگر شرکتهاست. در اصل این شرکت به نوعی دارد تولیدات خود را به قیمت دیگر لامپها میفروشد ( و شاید چند هزار تومان گرانتر ) و این هشت هزار تومان نیز فقط در خرید لامپهای کمیاب 10 وات این شرکت به صرفه مصرف کنندگان است. این یک نوع فروش محصولات به قیمت است و اگر هزار لامپ سوخته یا باتری کهنه ببریم یک ریال هم بصورت نقد یا هیچ لامپ رایگانی تحویل نخواهید گرفت.
    بار دیگر متذکر میشوم که فقط لامپ 10 وات این شرکت مقرون به صرفه هست که روی آن نوع تبلیغات را متمرکز کرده اند و آنهم کمیاب هست!!.

  2. لطفی گفته:

    هر لامپ سوخته هشت هزار تومان تخفیف در قبال خرید یک عدد لامپ تولیدی آن شرکت. و پول نقدی بابت تحویل لامپهای سوخته یا باتری کهنه داده نمیشود
    پس از مراجعه به چند الکتریکی که تنوع انواع لامپهای تولید کنندگان دیگر را نیز داشتند متوجه شدم بجز لامپ 10 وات، هیچکدام از دیگر لامپهای تولیدی مقرون به صرفه نیست، حتی با تخفیف هشت هزارتومانی! بطور متوسط هر عددلامپ این شرکت ده هزار تومان گرانتر از دیگر لامپهای مشابه دیگر شرکتهاست و ندت گارانی کمتری نیز دارد!! یعنی متوسط دو هزار تومان گرانتر از لتم شرکتهای دیگر. البته همانطور که گفتم فقط لامپ 10 این شرکت به نفع خریداران است که آنهم کمیاب است و اکثرا میگویند تمام شده ! باتری ها نیز به نحوی به همین صورت هستند یعنی قیمت گرانتر را به اسم خرید باتری کهنه پوشش میدهند.
    این یکجور فروش خاص محصولات تولیدی هست که در چند دهه قبل در آمریکا و اروپا رواج داشت و امروزه منسوخ شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز