ارزان ترین چادر مسافرتی برای سفر های نوروزی

ارزان ترین چادر مسافرتی برای تعطیلات عید کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چادر مسافرتی راه حل ویژه طبیعت‌گردان و افرادی است که نمی‌خواهند در ایام نوروز هزینه بالایی بابت اجاره ویلا یا هتل بپردازند. این چادرها در اندازه‌های مختلف و با گنجایش‌های گوناگون تولید شده‌اند تا بنابر جمعیتی که قرار است با آن‌ها به سفر بروید، مدل مناسب را تهیه کنید. توجه داشته باشید که ظرفیت هر چادر در حالت خوابیده افراد، نصف ظرفیت آن در حالت نشسته است.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین چادر مسافرتی برای سفرهای نوروزی را معرفی می‌کند.

چادر مسافرتی 8 نفره مدل پارچه ای کد PR-8

چادر 8 نفره کد PR-8 در 5 رنگ زرشکی، سورمه‌ای، قهوه‌ای تیره، آبی کاربنی و خاکستری تولید شده و با قیمت روز 640 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. باتوجه به قیمت این چادر مسافرتی، پلی‌استر به‌کاررفته در آن، کیفیت متوسطی دارد. ظرفیت خوب این چادر از نکات مثبتی است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند. با این‌حال اگر به‌دنبال یک چادر مسافرتی با پارچه ضخیم هستید، کد PR-8 مناسب شما نیست.

چادر مسافرتی 8 نفره مدل پارچه ای کد PR-8 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

چادر مسافرتی 10 نفره مدل برنو کف ضخیم

چادر مسافرتی برنو با ظرفیت 10 نفر، دارای ستون‌بندی فلزی و پارچه‌ای از جنس آکسفورد است. این چادر با قیمت روز 1 میلیون و 170 هزار تومان، ضد آب بوده و برای آب و هوای مرطوب قابل استفاده است. از دیگر امکانات چادر برنو می‌توان به دو پنجره و پشه‌بند اشاره کرد که در 17 رنگ متفاوت عرضه شده است.

چادر مسافرتی 10 نفره مدل برنو کف ضخیم کاماپرس

چادر اضطراری سایانا مدل صحرایی

چادر اضطراری درواقع یک چارد حمام با گنجایش یک تا 2 نفر است که بیشتر برای کمپینگ و سفرهای کوتاه‌مدت مناسب است. سایانا که حدودا 959 هزار تومان قیمت دارد، با ستون‌بندی فلزی و داشتن سیستم گردش هوا توسط هواکش، یکی از وسایل ضروری در سفر و پیک‌نیک‌ها به‌شمار می‌آید.

چادر اضطراری سایانا مدل صحرایی کاماپرس

چادر مسافرتی 4 نفره مدل ch05 برنو

چادر 4 نفره ch05 با ابعاد 70*70*15 سانتی‌متری، دارای 3 عدد پنجره و الیافی از جنس برزنت است. بنابراین با توجه به ذات الیاف پارچه‌های برزنتی، این چادر ضد آب بوده و دربرابر نور شدید خورشید نیز مقاوم است. قیمت روز چادر مسافرتی ch05 برنو، حدودا 1 میلیون و 178 هزار تومان بوده و تقریبا 200 متر ارتفاع دارد.

چادر مسافرتی 4 نفره مدل ch05 برنو کاماپرس

چادر مسافرتی 12 نفره مدل برنو

اگر به فکر یک سفر پرجمعیت در عید نوروز هستید، چارد مسافرتی برنو با گنجایش 12 نفر و قطر 4 سانتی‌متری ستون‌ها، گزینه ایده‌آلی برای شما است. پایه‌های فایبرگلاس این محصول، انعطاف آن را برای تحمل وزن سنگین چادر و راه‌اندازی ساده، افزایش داده است. این چادر را می‌توانید با قیمت روز 1 میلیون و 216 هزار تومان و در 22 رنگ متنوع، تهیه کنید.

چادر مسافرتی 12 نفره مدل برنو کاماپرس

چادر مسافرتی 6 نفره اپکس مدل برنو 02

چادر برزنتی برنو 5 تا 6 فرد را در حالت نشسته در خود جای می‌دهد. این محصول 1 میلیون و 230 هزار تومانی از یک در ، دو پنجره و یک هواکش و از جنس تمام برزنتی تشکیل شده تا عایق خوبی دربرابر تغییرات آب و هوایی سبک باشد. این چادر با ابعاد 70*70*15 سانتی‌متری و وزن 6900 گرم، برای حمل کردن در مسافت‌های طولانی، کاربردی نیست.

چادر مسافرتی 6 نفره اپکس مدل برنو 02 کاماپرس

چادر مسافرتی 12 نفره آپکس مدل مکعبیVIP

چادر وی آی پی آپکس با طراحی مکعبی و چندرنگ، به قیمت روز 2 میلیون و 590 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. ویژگی برتر این محصول نسبت به سایر چادرهای مسافرتی معرفی‌شده در این لیست، نوارهای ابریشمی به‌کاررفته در اطراف است. این نوارها به‌همراه دوخت لایه لایه این چادر، از آسیب رسیدن به فنرهای آن جلوگیری کرده و چادر را در مقابل ورود آب حفظ می‌کنند.

چادر مسافرتی 12 نفره آپکس مدل مکعبیVIP کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز