هدیه نوروزی ایرانسل را چگونه دریافت کنیم؟

اینترنت گران می شود؟-کاماپرس
لست سکند

ایرانسل عیدی نوروزی خود به مشترکان را اعلام کرد که شامل بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی با قیمت تخفیفی و شانس برنده شدن روزانه ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه برای 1000 نفر است.

به گزارش کاماپرس، به مناسبت نوروز ۱۴۰۳، تمام مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور ایرانسل می‌توانند از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ از این هدایا و  تخفیف‌ات ویژه‌ برخوردار شوند.

همه مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی که شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی می‌شود را تنها با پرداخت 8 هزار تومان دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

ایرانسل در کدام شهرها فیبر نوری دارد؟ / هزینه و شرایط

راز آسمان پایتخت

این بسته تخفیفی ویژه از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ فعال بوده و بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس خواهد بود. اعتبار این بسته نیز از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز است.

گفتنی است، فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵*  و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر خواهد بود.

هدیه شگفت انگیز ایرانسل

بر این اساس، همه مشترکان اینترنت‌همراه ایرانسل می‌توانند از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ ضمن مراجعه به قسمت تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی آزمایش کنند.

این بسته هدیه، روزانه به هزار نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و طی آن هر مشترک، در طی بازه زمانی مذکور برای یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه نیز تا پایان همان روز است.

جشنواره نوروزی لنز ایرانسل

بر اساس این گزارش، لنز ایرانسل نیز به مناسب نوروز به آن دسته از کاربرانی که از ۲۴ اسفند سال 1402 تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، با تماشای محتواهای بخش‌های مختلف لنز همچون فیلم و سریال، پخش زنده و آرشیو تلویزیون نسبت به جمع‌آوری امتیاز اقدام کنند، به قید قرعه جایزه می‌دهد.

در این راستا، به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشا، ۴۰ امتیاز به امتیازهای لنزکلاب اضافه می‌‌شود و حداقل زمان تماشای بی‌وقفه برای کسب امتیاز در لنز نیز ۱۰ دقیقه است. کاربران با مراجعه به صفحه دریافت جایزه و تبدیل امتیازها می‌توانند شانس خود را در قرعه‌کشی دو گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ FE، دو ساعت هوشمند گلکسی ۵ و یک کنسول بازی PS۵، افزایش دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانسل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز