جذاب ترین گل نوروزی برای سفره هفت سین

جذاب ترین گل نوروزی برای سفره هفت سین کاماپرس
لست سکند

گل نوروزی متداول و مرسوم در سفره هفت سین معمولا سنبل است؛ اما اگر در بهار 1403 بخواهیم کمی متفاوت‌تر عمل کنیم، گل‌های متنوع با نمادها و مفاهیم دوست‌داشتنی وجود دارند که می‌توانیم از آن‌ها به‌عنوان جایگزین‌های برگزیده سنبل، استفاده کنیم.

کاماپرس در این گزارش جذاب‌ترین گل نوروزی برای سفره هفت سین را با بررسی گل‌های موجود در چند گل‌فروشی آنلاین، معرفی می‌کند.

گل نوروزی آلاله

گل آلاله که تاریخچه طولانی در افسانه‌های ایرانی دارد، اولین گل نوروزی مناسب سفره هفت سین است. در طراحی این گلدان شیشه‌ای از رنگ‌های متنوعی از آلاله استفاده شده تا مفهوم کاملی از فریبندگی و زیبایی را به سفره اضافه کند. گلدان آلاله را می‌توانید با قیمت روز 1 میلیون و 160 هزار تومان در ایران و 29 دلار در سایر کشورها، تهیه کنید.

گل نوروزی آلاله کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گل نوروزی حسن یوسف

اگر برای تکمیل سفره هفت سین به یک گیاه ارزان اما مقاوم و اصیل نیاز دارید، گیاه حسن یوسف یکی از بهترین گزینه‌ها است. گلدان حسن یوسف به‌خاطر مقاومت بالایی که در آب و هوای خشک دارد، دغدغه نگهداری را در مسافرت‌های طولانی از بین می‌برد. این گلدان با امکان تغییر رنگ و قیمت حدودی 130 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

گل نوروزی حسن یوسف کاماپرس

گل نوروزی شماره 214

گل نوروزی شماره 214 که درکنار تندیس سیاه رنگ قرار گرفته است، یک تزئین خاص برای سفره عید به‌شمار می‌آید. در طراحی این گل 25*48 سانتی‌متری از 10 شاخه گل رز مینیاتوری، 3 شاخه آلسترومریا و 15 شاخه داوودی استفاده شده و با قیمت روز 1 میلیون و 750 هزار تومان ارائه می‌شود.

گل نوروزی شماره 214 کاماپرس

گل نوروزی سینره

در گشت و گذارهای نزدیک عید، سینره از متداول‌ترین گل‌هایی است که می‌بینیم که با رنگ‌های تند و جیغ، ما را به تعهد و هوشیاری دعوت می‌کند. گلدان سینره با امکان تعویض رنگ گل‌ها و گلدان و ضمانت کیفیت در گل، قابل سفارش است.

گل نوروزی سینره کاماپرس

گل نوروزی لاله هلندی پیاز دار

لاله باوقار هلندی یکی دیگر از گل‌های مرسوم در سفره‌های عید است که کاشت آن از طریق پیاز گل صورت می‌گیرد بنابراین این گلدان پیازدار با قیمت روز 1 میلیون و 880 هزار تومان، یک شانس دوباره برای داشتن لاله‌های بیشتر به دست خودتان است. گل نوروزی لاله یاسی به‌راحتی آرزوی درک متقابل و دوستی را به رویاهای نوروز شما اضافه می‌کند.

گل نوروزی لاله هلندی پیاز دار کاماپرس

گل نوروزی نرگس مست

رز از آن گل‌هایی است که هرجا حضور داشته باشد، به‌وضوح عشق و عاطفه را به آن محیط اضافه می‌کند. اما ترکیب آن با 5 شاخه گل نرگس قطعا هیجان و شور عشق را در ورود به سال جدید، افزایش می‌دهد. گل نوروزی سرمست همراه با کارت پستال رایگان در ابعاد 18*20 سانتی‌متری به رزدوستان عرضه می‌شود.

گل نوروزی نرگس مست کاماپرس

گل نوروزی شماره 239

برای میزهای هفت سین در ابعاد بزرگ‌تر، باکس گل شماره 239 قطعا پیشنهاد ویژه‌تری است. گل‌های غالب در این باکس را ارکیده‌ها تشکیل می‌دهند که زیبایی و دلفریبی آن‌ها بر کسی پوشیده نیست. همچنین در بعضی از افسانه‌ها این گل را نمادی از سلامتی و خوش‌شانسی می‌دانند که دلیل محکم دیگری برای استفاده از این گل در سفره هفت سین است. باکس شماره 239 با قیمت 2 میلیون و 450 هزار تومان در دسترس است.

گل نوروزی شماره 239 کاماپرس

گل نوروزی شادی

شادی با چینشی شاد و رنگارنگ از گل‌های داوودی، رز مینیاتوری و آلسترومریا قیمتی حدود 2 میلیون و 134 هزار تومان دارد. ارتفاع شادی از 20 تا 30 سانتی‌متر متغیر است که درکنار یک تزئین جذاب برای سفره عید، با هدیه دادن آن در دید و بازدید نوروز، خوش ذوقی خود را به رخ بکشید.

گل نوروزی شادی کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : گل باماگل ستانگل گیفتوی آی پی شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز