ارزان ترین یخچال فریزرهای هیمالیا در بازار + قیمت

یخچال فریزر هیمالیا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

گران شدن لوازم خانگی برقی باعث شده که بسیاری از کاربران به دنبال خرید محصولات ایرانی و با قیمت کمتر باشند. هیمالیا انواع مختلفی از یخچال فریزر را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تولید می‌کند. تنوع مدل‌های مختلف باعث می‌شود که افراد در انتخاب محصول مورد نظر دچار سردرگمی شوند. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقایسه مدل‌های مختلف، به افراد در بهترین انتخاب کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج مدل از ارزان‌ترین یخچال فریزرهای هیمالیا موجود در بازار می‌پردازد.

یخچال فریزر هیمالیا مدل دیفرنت توربو آبسردکن

این یخچال فریزر برای استفاده خانواده‌های دو تا چهار نفره مناسب است. در فضای داخلی یخچال سه طبقه شیشه‌ای نشکن و دو محفظه ویژه برای نگهداری میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده است. محفظه میوه و سبزیجات قابلیت تنظیم رطوبت و ماندگاری مواد غذایی را دارد. لاستیک آنتی باکتریال دور در یخچال دارای ضخامت زیادی است که از ورود هوا به داخل کابین جلوگیری می‌کند و عایق مناسبی برای یخچال محسوب می‌شود. این مدل با طراحی زیبا، آبسردکن نیز دارد. این یخچال فریزر هیمالیا به قیمت 18 میلیون و 900 هزار تومان قابل تهیه است.

یخچال فریزر همیالیا مدل دیفرنت توربو هوم بار

در این مدل یخچال در طبقه بالا و فریزر در طبقه پایین قرار دارد و در یخچال و فریزر مستقل از هم است که این ویژگی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. این دستگاه دارای 480 لیتر ظرفیت و برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است. یکی از مزیت‌های این مدل، قابلیت تبدیل کردن کابین فریزر به یخچال است که فضای بیشتری در اختیار افراد قرار می‌دهد. همچنین امکان خاموش کردن مجزای یخچال یا فریزر نیز وجود دارد. فریزر این مدل 135 لیتر ظرفیت دارد و دارای چهار کشو مجزا برای موادغذایی است. این محصول به قیمت 19 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یخچال فریزر هیمالیا-کاماپرس

یخچال فریزر کمبی هیمالیا مدل SELECT (آبریز دار)

این یخچال فریزر دارای ظرفیت 505 لیتر است و از سیستم خنک‌کننده چرخشی بهره‌ می­برد. کابین این یخچال هیمالیا دارای سه طبقه و دو کشو برای قرار دادن موادغذایی است. فریزر این مدل دارای چهار کشو جادار است و یخساز آن قابلیت تنظیم اتوماتیک و دستی دارد. آبریز این یخچال نیز قابلیت اتصال به آب شهری دارد. یکی از مزیت‌های این مدل، قابلیت تبدیل کابین فریزر به یخچال است که فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لاسیتک استفاده‌ شده دور در این دستگاه از ورود هوا به یخچال و فاسد شدن زودهنگام میوه‌ها و موادغذایی جلوگیری می‌کند. این مدل به قیمت 24 میلیون تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

یخچال فریزر کمبی پنج کاره هیمالیا (آبسردکن دار)

کابین این یخچال 345 لیتر و کابین فریزر آن 135 لیتر ظرفیت دارد. به طور کلی این یخچال برای خانواده‌های کم‌جمعیت ایده‌آل است. این مدل دارای آبسردکن و آبریز است که برای دسترسی به آب دیگر نیازی به باز کردن در یخچال نیست. این قابلیت تاثیر زیادی در صرفه‌جویی انرژی دارد. لاستیک ضدباکتری دور در یخچال از ورود مواد آلاینده به داخل کابین جلوگیری می‌کند. سه طبقه درون یخچال و چهار طبقه در داخل در آن قرار دارد که فضای ذخیره‌سازی مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از سایر مزیت‌های این دستگاه می­توان به استفاده از سیستم ضد برفک و رده مصرف انرژی A اشاره کرد. این مدل به قیمت 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا هوم­بار

این یخچال فریزر دارای 605 لیتر گنجایش است که فضای بزرگی برای ذخیره‌ موادغذایی فراهم می‌کند. این مدل برای خانواده‌های با جمعیت متوسط ایده‌آل است. پنل لمسی تنظیمات کاربرد ساده‌ای دارد و کاربران می‌توانند، دمای یخچال و فریزر را به دلخواه خود تنظیم کنند. کابین یخچال دارای سه طبقه، دو کشو کوچک و یک کشو برای نگهداری میوه‌ها است. در کابین فریزر نیز سه کشو برای ذخیره‌سازی موادغذایی قرار دارد. این یخچال دارای رده مصرف انرژی A بوده و به قیمت 27 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خرید یخچال هیمالیا از افشین کالا

اما پس از معرفی ارزان‌ترین یخچال فریزرهای هیمالیا به سراغ معرفی بهترین فروشگاه جهت خرید این محصول خواهیم رفت. در حال حاضر محصولات برند هیمالیا در اغلب فروشگاه‌ها به فروش خواهند رسید اما برخی از فروشگاه‌ها این محصولات را با قیمت مناسب‌تر و با ارسال فوری به مصرف کنندگان محترم خواهند رساند.

فروشگاه افشین کالا با آدرس afshinkala.ir یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های فروش یخچال هیمالیا بوده که تمامی محصولات این کمپانی را با بهترین قیمت و به صورت پلمپ کارخانه به دست مصرف کنندگان عزیز می‌رساند. یکی دیگر از مزیت‌های خرید از افشین کالا، ارسال فوری محصولات است که شما بدون درنگ و با سریع‌ترین زمان ممکن محصولتان را در سراسر ایران دریافت خواهید کرد. راه‌ها ارتباطی با افشین کالا عبارتند از:

آدرس سایت: afshinkala.ir
تلفن: 09357174778 – 02634990711
آدرس فروشگاه: کرج، گلشهر، خیابان درختی، خیابان حافظ شمالی، نبش خیابان سرو

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با ارزان‌ترین یخچال هیمالیا به صورت کامل آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید برند هیمالیا محصولات متعددی را روانه بازار کرده که اغلب آن‌ها از سطح کیفیت بالایی برخوردار بوده و قطعات داخلی آن‌ها در کشورهای معتبر جهان تولید و روانه ایران خواهند شد. محصولات این کمپانی را می‌توانید با بهترین قیمت در فروشگاه افشین کالا تهیه بفرمایید و از خدمات این فروشگاه بهره‌مند شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : افشین کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین یخچال فریزرهای هیمالیا در بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز