ارائه خدمات الکترونیکی و آنلاین درمان از طریق سامانه صماد

منطقه آزاد کیش
تور لحظه آخری-کاماپرس

بیمه آسیا یک شرکت بیمه ایرانی است. شرکت سهامی بیمه آسیا در تیر ماه سال ۱۳۳۸ به منظور انجام انواع معاملات بیمه‌ای و عملیات بازرگانی تأسیس شد.بیمه آسیا مبتکر بیمه عمر و زندگی در سال 1373 در ایران می باشد  و 5سال متوالی رتبه اول موسسات بیمه ای در کشور می باشد .

به گزارش کاماپرس، بيـمه آسـيا به عنـوان يكي از معتبرترين شركت هاي بيمه با انجام عمليات بيـمه اي در زمينه هاي زندگي ، غير زندگي و اتكایي همواره بر آن است تا با بكارگيري روش هاي نوين ارائه خدمات و با اتكا بر سرمايه انساني متخصص در جهت تامين رضايت كليه ذينفعان تلاش كرده و با بهبود مستمر تركيب سبد خدمات حضوري موثر در بازارهاي داخلي و خارجي داشته باشد . بیمه‌آسیا در ادامه توسعه فعالیت خود در خلیج فارس، تمامی شرکت‌ها و کارکنان تحت پوشش سازمان منطقه آزاد کیش و بومیان جزایر کیش و هندورابی را تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی قرار داد. در پی فراخوان عمومی شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و استقبال شرکت‌های بزرگ و معتبر بیمه‌ای، شرکت بیمه‌آسیا به عنوان بیمه‌گر منتخب ارائه دهنده پوشش بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث گروهی انتخاب شد.

به گزارش دنیای اقتصاد، بیمه‌آسیا، بیمه درمان تکمیلی کارکنان و بومیان جزیره کیش را از ۱۰ تیر سال‌جاری و بیمه عمر و حوادث گروهی کارکنان و بومیان جزیره کیش را از اول خرداد ۱۳۹۹ ارائه کرده است. این گزارش می‌افزاید، در خدمات درمانی برای سازمان منطقه آزاد کیش، ارائه خدمات الکترونیکی و آنلاین درمان از طریق سامانه صماد بیمه آسیا و انعقاد قرارداد با کلیه مراکز درمانی شاخص جزیره کیش پیش‌بینی شده است.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه آسیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز