ارائه اطلاعات بیشتر درباره مرکوری و خدماتش

تور لحظه آخری-کاماپرس

«مرکوری» از سال 1397 در حوزه صدور آنلاین انواع بیمه نامه‌های خودرو فعالیت خود را آغاز کرد. کاربران با استفاده از اپلیکیشن مرکوری و از طریق ارسال تصویر خودرو و مدارک آن را در هر لحظه و هر جایی، امکان بیمه کردن خودرو خود را بدون مراجعه حضوری دارند. صدور بیمه نامه در زمان کوتاه و به صورت آنلاین به عنوان ویژگی‌های مرکوری بیان شده است. بیمه خودرو کاربران با استفاده از این سامانه، بدون نیاز به حضور فیزیکی کارشناس بیمه جهت بررسی خودرو و ثبت و صدور انواع بیمه نامه انجام می‌شود.

کاماپرس با ارائه 9 نکته از مرکوری، سعی دارد این مجموعه را برای مخاطبان و علاقمندان این حوزه بیشتر معرفی کند؛

1. فاطمه والی، حامد کاظمی، بردیا جوادی، محسن رکنی و فاطمه درویشوند به عنوان هم بنیانگذاران مرکوری شناخته می‌شوند.

2. بیمه‌های شخص ثالث، بدنه کوتاه مدت، بدنه کیلومتری و بدنه سفری دسته بندی بیمه‌های حوزه کاری این سامانه است.

3. مرکوری با سرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر و شرکت ایده‌های هوشمند هرمس شریف شکل گرفت. حق بیمه در این سامانه به صورت هوشمند و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محاسبه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

4. این مجموعه خدمات خود را به متقاضیان در سراسر نقاط کشور عرضه می‌کند. مرکوری در مواقع مختلف کدها و پیشنهادهای تخفیف داری برای کاربران خود ارائه می‌دهد. کاربران امکان آگاهی و استفاده از این تخفیفات را با عضویت در خبرنامه مرکوری یا شبکه‌های اجتماعی همکار با این سامانه دارند.

5. کاربران با انجام رانندگی ایمن در اپلیکیشن مرکوری امتیاز کسب کرده و از تخفیف برای استفاده از امکانات رفاهی در طول سفر بهره‌مند می‌شوند. تمام فعالیت‌ها به منظور استفاده از امکانات رانندگی ایمن تنها با استفاده از گوشی هوشمند کاربران انجام می‌گیرد.

6. افراد امکان دانلود اپلیکیشن مرکوری را از طریق برنامه‌های گوگل پلی، دانلود مستقیم از وب سایت و … دارند. این اپلیکیشن اطلاعات شخصی افراد را به منظور رعایت قوانین و مقررات دریافت کرده و از آن‌ها حفاظت می‌کند.

7. کاربران با استفاده از این سامانه محدودیتی در تعداد روزهای بیمه بدنه خودرو خود ندارند. امکان بیمه کردن از یک روز تا چند ماه و حتی چند سال برای خودرو موجود است.

8. استارتاپ مرکوری در بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه به عنوان استارتاپ برتر بیمه‌ای انتخاب و با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس کل بیمه مرکزی ایران رونمایی شد.

9. این استارتاپ با سرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر اولین محصول در حوزه‌های بیمه‌های مبتنی بر مصرف در ایران را طراحی و در نمایشگاه الکامپ 1397 رونمایی کرد.

مرتبط با : مرکوری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز