اذان صبح فردا 24 فروردین ساعت چند است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

خداوند در قرآن کریم ماه رمضان را ماه هدایت مردم نامیده و ده روز وسط آن را وقت آمرزش و بخشش قرار داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روز یازدهم ماه مبارک رمضان مشهدی‌ها ساعت 4 و 33 دقیقه باید نماز صبح خود را اقامه کنند و اذان ظهر در این شهر مقدس 12 و 32 دقیقه پخش می‌شود. هنگام اذان صبح ۲۴ فروردین در نیشابور 5 دقیقه دیرتر از مشهد است و اذان ظهر در این شهر 2 دقیقه دیرتر از مشهد گفته می‌شود. آغاز روزه‌داری در سبزوار راس ساعت 4 و 41 دقیقه و هنگام اقامه نماز ظهر ساعت 12 و 40 دقیقه است.

اذان صبح ۲۴ فروردین در تهران 5 و 7 دقیقه گفته می‌شود و اذان ظهر روز یازدهم ماه مبارک رمضان ساعت 13 و 5 دقیقه است. اذان صبح در ملارد نیز همانند تهران است ولی اذان ظهر در این شهر 13 و6 دقیقه اعلام شده است. البته اذان صبح در شهریار یک دقیقه دیرتر از تهران است ولی اذان ظهر همانند تهران پخش می‌شود.

امام علی(ع) فرموده‌اند نماز صبحی که باجماعت خوانده شود در میان نیکان بالا برده می‌شود و اسم فرد درجرگه پارسایان نوشته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

قمی‌ها باید ساعت 5 و 12 دقیقه نیت روزه کنند و ساعت اقامه نماز ظهر در این شهر زیارتی 13 و 7 دقیقه خواهد بود. در دستجرد قم نیز اذان صبح دو دقیقه و اذان ظهر 3 دقیقه دیرتر از قم پخش می‌شود. هنگام آغاز روزه‌داری در سلفچگان ساعت 5 و 14 دقیقه و هنگام اذان ظهر در این شهر 13 و 9 دقیقه خواهد بود.

ساکنان یزد باید راس ساعت 5 و 3 دقیقه نماز صبح اقامه کنند و اذان ظهر در این شهر راس ساعت 12 و 53 دقیقه اعلام شده است. در تفت که یکی از شهرهای یزد است اذان صبح و ظهر یک دقیقه دیرتر از یزد پخش می‌شود. اذان صبح در میبد نیز 5 و 4 دقیقه و اذان ظهر در این شهر 12 و 55 دقیقه خواهد بود.

مستحب است که روزهای چهارشنبه ذکر یا حی و قیوم خوانده شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز