اذان صبح فردا 22 فروردین ساعت چند است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

به گفته امام صادق (ع) روزه در ماه مبارک رمضان واجب شده تا غنی و فقیر باهم مساوی باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آغاز روزه نهمین روز ماه مبارک رمضان در ارومیه ۵ و ۳۱ دقیقه و اذان ظهر در این شهر راس ساعت ۱۳ و ۳۱ دقیقه است. ساعت ۵ و ۲۹ دقیقه اذان صبح سنندج گفته می‌شود و هنگام اقامه اذان ظهر در این شهر ساعت ۱۳ و ۲۳ دقیقه است.

در شهر دیگر استان کردستان یعنی سقز نیز اذان صبح 22 فروردین همانند سنندج است؛ ولی اذان ظهر به افق سقز ساعت ۱۳ و ۲۶ دقیقه پخش می‌شود.
در شهر مقدس و زیارتی مشهد اذان صبح ۴ و ۳۶ دقیقه و اذان ظهر ۱۲ و ۳۳ دقیقه اعلام شده همچنین در شهر زیارتی قم ساعت ۵ و ۱۵ دقیقه هنگام اذان صبح و وقت نماز ظهر ساعت ۱۳ و ۸ دقیقه است.

راز آسمان پایتخت

نماز اول وقت بسیار توصیه شده تا جایی که پیامبر اکرم (ص) فرموندند نماز اول وقت موجب رضایت خداوند می‌شود.

در تهران اذان صبح ۵ و ۱۰ دقیقه و اذان ظهر ۱۳ و ۵ دقیقه پخش می‌شود. اذان صبح ملارد ۵ و ۱۲ دقیقه و اذان ظهر در این شهر تهران ۱۳ و ۷ دقیقه گفته می‌شود.

اصفهانی‌ها ساعت ۵ و ۱۶ دقیقه باید نماز صبح اقامه کنند و وقت نماز ظهر در این شهر راس ساعت ۱۳ و ۴ دقیقه است. در شهر استان اصفهان یعنی کاشان اذان صبح دو دقیقه زودتر و اذان ظهر یک دقیقه دیرتر پخش می‌شود.

هنگام نماز اول وقت در  شیراز ۵ و ۱۸ دقیقه و اذان ظهر آنجا ۱۳ و ۱ دقیقه است همچنین در کازرون اذان صبح ۵ و ۲۱ دقیقه و هنگام اقامه نماز ظهر ۱۳ و ۴ دقیقه اعلام شده. گفتنی است در جهرم در ۲۲ فروردین ساعت ۵ و ۱۵ دقیقه اذان صبح پخش می‌شود و اذان ظهر این شهر ۱۲ و ۵۷ دقیقه خواهد بود.

یکی از مستحباتی که در روزهای ماه مبارک رمضان ثواب بسیاری دارد فرستادن ۱۰۰ مرتبه صلوات است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز