ادعای جناب خان توسط تلویزیون رد شد

لست سکند

اظهارات اخیر محمد بحرانی، صداپیشه عروسک جناب خان، با واکنش مدیران ارشد صدا و سیما روبرو شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حالیکه سری هشتم برنامه خندوانه به آخرین قسمت‌های خود نزدیک می‌شود، بحرانی اعلام کرد: شاید بعد از این برنامه خندوانه برای همیشه به تاریخ بپیوندد. معلوم نیست که دیگر «خندوانه» ساخته شود یا نه و معلوم نیست اگر ساخته شود من در خندوانه باشم یا نه.

در واکنش به این اظهارات، سیدمحمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم گفت: ما برای خداحافظی با خندوانه تصمیمی نگرفته‌ایم.

او در گفتگویی که چند ساعت پیش با ایسنا انجام داد، اعلام کرد: خندوانه تا پیش از محرم پخش می‌شود. از چند ماه گذشته این برنامه ریزی برای «خندوانه» وجود داشته است. همیشه بین فصل ها فاصله ای وجود داشته تا تیم سازنده خودش را ارزیابی کند و همچنین شبکه ارزیابی داشته باشد و تغییرات فرمی و محتوایی اتفاق بیفتد.

راز آسمان پایتخت

خندوانه وارد اتاق فکر می‌شود

خوشرو در ادامه به فاصله بین فصل هشتم و نهم خندوانه اشاره کرد و گفت: این سری تیم «خندوانه» تقاضای زمان بیشتری داشتند تا بتوانیم زمانی را برای بازسازی و برگزاری جلسات اتاق فکر اختصاص بدهیم و تحقق این امر همچون فصول گذشته کمی زمان می برد. این بازه زمانی در فصل های قبل هم صورت گرفته است؛ گاهی این فاصله کم و گاهی بیشتر بوده و تلویزیون تصمیمی برای خداحافظی با خندوانه ندارد.

چالش وریا غفوری

خندوانه در هفته گذشته با حذف نام وریا از یکی از آیتم‌های خود، وارد حاشیه‌های فراوانی شد. رامبد جوان تاکید داشت که این اقدام را برای پیشگیری از حذف برنامه انجام داده است اما مدیران شبکه نسیم با رد ادعای او، اعلام کردند که عوامل خندوانه، سلیقه و نظر خود را اعمال کرده‌اند و «ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی ندارند».

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز