ادامه روزهای رویایی بورس تهران با اقبال عجیب سهامداران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حالی که به عقیده بسیاری از کارشناسان، انتظار می‌رفت بازار سرمایه پس از روزها رشد سیتوسی، بالاخره عقب‌نشینی کند اما معاملات امروز بازار سرمایه نشان داد که این رشد و اقبال مردم برای سرمایه‌گذاری در این بازار به این سادگی‌ها توقف‌پذیر نیست.

به گزارش کاماپرس، بازار سرمایه که این روزها برخلاف دیگر بازارهای سرمایه در کشورهای دیگر، روزهایی رویایی را سپری می‌کند، همچنان تخته گار به رشد خود ادامه می‌دهد و با فتح قله‌هایی که شاید روزگاری در خواب هم نمی‌دید، رکوردها را در هم می‌نوردد. با این حال، مسئولان و مدیران این بازار که ذوق‌زده از عرضه‌های اولیه‌ای که در روزهای آتی انجام خواهد شد، سخن می‌گویند، غافل از آنند که با توجه به روند کنونی بورس، این عرضه‌ها صرفا خوراک 5 تا 10 روز بازار خواهد بود.

گزارش امروز بازار سرمایه

در معاملات امروز، شاخص کل متاثر از افزایش شدید قیمت‌ها در نمادهایی چون فولاد، فملی، کگل و تاپیکو، وغدیر و رمپنا و پارسان با رشد بیش از ۱۵۴۲۲ واحدی روبرو شد. بازار امروز که رشد روزهای پیشین را ادامه داد با توجه سهامداران به غول‌های سنگ آهنی، فولادی و نفتی … رکورد جدیدی را برای شاخص کل رقم زد. خوشبختانه گرایش نقدینگی و فعالان بازار به سوی نماد‌های بزرگتر، همچنان ادامه دارد و پس از دو سال عدم اقبال بازار در ۵۰ سهم بزرگ و برتر بازار، اینک نگاه‌ها به سهام ارزنده و دارای فاند قوی بنیادی بازار دوخته شده است.

آمار و ارقام امروز بازار

شاخص کل ۶۲۳,۲۷۸ واحد / میزان تغییر ۱۵۴۲۲ واحد مثبت/ ارزش بازار ۲۲,۷۶۰,۱۹۲ میلیارد ریال/ ارزش معاملات ۶۳,۷۲۶ میلیارد ریال/ حجم معاملات ۷.۴۴۵ میلیارد سهم

راز آسمان پایتخت

نمادهای با بیشترین تاثیر در شاخص

فولاد ۱۲۷۸ واحد مثبت/ فملی ۱۰۳۰ واحد مثبت/ کگل ۷۴۹ واحد مثبت/ تاپیکو ۶۰۰ واحد مثبت/ وغدیر ۵۵۰ واحد مثبت/ رمپنا ۵۱۷ واحد مثبت/ پارسان ۴۷۷ واحد مثبت

نمادهای دارای بیشترین حجم معاملات

وتجارت ۱.۱۹ میلیارد سهم/ وبصادر ۶۵۹.۴ میلیون سهم/ ذوب ۴۸۰.۹ میلیون سهم/ شپنا ۳۰۴.۱ میلیون سهم/ پترول ۲۹۴.۷ میلیون سهم

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز