احمدی نژاد و لاریجانی به عرصه انتخابات برمی‌گردند؟

لست سکند

با توجه به سخنان امروز مقام رهبری و توئیت سخنگوی شورای نگهبان گمانه زنی ها درباره تائید صلاحیت لاریجانی در روزهای باقیمانده تا انتخابات 1400 قوت گرفته است. برخی از کاربران فضای مجازی نیز معتقدند تائید صلاحیت احمدی نژاد می تواند شگفتی روزهای باقیمانده با انتخابات را رقم بزند.

به گزارش کاماپرس، اظهارات امروز مقام معظم رهبری درباره رد صلاحیت های انتخابات، بازار گمانه زنی ها در مورد برخی نامزدهای رد صلاحیت شده و احتمال بازگشت آنها به عرصه انتخابات را داغ کرده است.

بعضی کاربران فضای مجازی بر این باورند که تائید صلاحیت احمدی نژاد می تواند شگفتی بزرگ روزهای باقیمانده با انتخابات را رقم بزند و حتی در نتیجه انتخابات نیز تحول اساسی ایجاد کند.

علاوه بر این برخی فعالان سیاسی و کاربران فضای مجازی نیز معتقدند با سخنان اخیر رهبری احتمال تائید صلاحیت علی لاریجانی بسیار افزایش یافته است و در این صورت گرد آمدن اصلاح طلبان در حمایت از وی نیز بسیار محتمل است.

از اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان نیز به عنوان گزینه های بازگشت به عرصه انتخابات یاد می شود.

راز آسمان پایتخت

رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعتی پیش در سخنانی که به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ایراد کردند با بیان اینکه به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، ظلم وجفا شد و به آنها یا خانواده‌هایشان نسبتهای خلاف واقع داده شد ،تاکید کردند: بنابراین خواهش و مطالبه من از دستگاههای مسئول این است که مواردی را که گزارش خلاف واقع راجع به فرزند یا خانواده کسی داده شده، جبران کنند.

شایان ذکر است عباسعلی کدخدایی سخنگوی شواری نگهبان نیز با یک موضع گیری جدید که تایید آمیز یا تکذیب قطعی نبود به زمزمه های تائید صلاحیت برخی نامزدها دامن زد. وی در گفت و گو با ایسنا درباره سخنان رهبری درباره عدم احراز صلاحیت برخی کاندیداها گفت: به زودی اعلام نظر می کنیم. وی تصریح کرد: آلان چیزی نمی‌توانم اعلام کنم.

عباس کدخدایی همچنین دقایقی بعد در توییتی نوشت: فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی فصل الخطاب است و حکم ایشان لازم الاتباع. شورای نگهبان با اذعان به اینکه مصون از خطا نمی باشد بزودی نظر خود را اعلام خواهد کرد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “احمدی نژاد و لاریجانی به عرصه انتخابات برمی‌گردند؟

  1. حمید گفته:

    تا حالا همه ی عرزشی ها بشدت از رد صلاحیت شورای نگهبان حمایت می کردند، حالا با این شرایط می گویند رهبر نگذاشت به کسی ظلم شود و حواسش به همه جا هست. خوب شما که تا حالا برای شورای نگهبان و رای اون سینه چاک می کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز