آیا خرید کارواش خانگی مقرون به صرفه است؟ + معرفی چند مدل اقتصادی

لست سکند

رنگ قسمت‌هایی از بدنه خودرو مانند سپر در اثر بی‌احتیاطی در شست و شو ممکن است از بین برود. به همین دلیل، بسیاری از افراد برای جلوگیری از آسیب به خودرو و کاهش هزینه ترجیح می‌دهند تا شست و شوی ماشین را در منزل انجام بدهند. برای انجام این کار، کارواش خانگی بهترین گزینه محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با استفاده از کارواش خانگی یا دستگاه واترجت می‌توان خودرو یا هر سطوح مختلف را با فشار آب بالا تمیز کرد. این دستگاه، آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را به راحتی پاک می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود.

مزایای استفاده از کارواش خانگی

همانطور که قبلاً اشاره شد، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این دستگاه، امکان استفاده در موقعیت‌های مختلف است. با استفاده از کارواش خانگی نه تنها شست و شوی خودرو به راحتی امکان‌پذیر است؛ بلکه حتی می‌توان دیوار حیاط، راه‌پله، باغ و دوچرخه را نیز تمیز کرد.

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از کارواش خانگی، صرفه‌جویی در هزینه است. هر چند که ممکن است خرید این دستگاه در ابتدا کمی گران به نظر برسد؛ اما در درازمدت باعث کاهش هزینه چشمگیری خواهد شد. خودروها به شست و شوی حداقل یکبار در ماه نیازمندند و اگر یک واترجت در منزل باشد، می‌توان همیشه ظاهر زیبا و تمیز خودرو را حفظ کرد.

راز آسمان پایتخت

برخی افراد همچنان به روش‌های سنتی و استفاده از شلنگ آب پایبند هستند. اما واقعیت این است که کار با این دستگاه‌ها بسیار آسان است و باعث صرفه‌جویی در مصرف آب نیز می‌شوند. کارواش خانگی، شست و شوی خودرو را بسیار کم‌زحمت کرده و در زمان نیز صرفه‌جویی می‌کند.

نکات مهم خرید کارواش خانگی

کارواش‌های خانگی انواع مختلفی دارند. در یک دسته‌بندی، می‌توان این دستگاه‌ها را به کارواش بنزینی و برقی تقسیم کرد. به علاوه، این دستگاه‌ها قدرت متفاوتی با یکدیگر دارند. اگر قرار است که از این دستگاه برای شست و شوی سطوح سخت و محیط‌های چرب استفاده شود، بهتر است کارواش‌های خانگی با قدرت بالا خریداری شود.

کارواش‌های خانگی بر اساس نوع موتور به دو دسته دینامی و ذغالی تقسیم می‌شوند. هر کدام از این موتورها مزایا و معایبی دارند. مثلاً استهلاک و صدای موتورهای دینامی بسیار کمتر از موتورهای ذغالی است؛ در حالی که قیمت خرید و هزینه تعمیر موتورهای ذغالی به مراتب کمتر از موتور دینامی است. به علاوه، کارواش‌های ذغالی سالی یکبار نیاز به تعویض ذغال دارند.

حقیقت این است که خرید این دستگاه کار آسانی نیست و در صورت نداشتن اطلاعات کافی ممکن است یک دستگاه بی‌فایده و بی‌کیفیت تهیه شود. خوشبختانه یک مرکز معتبر و تخصصی در زمینه فروش کالاهای فنی از جمله کارواش خانگی وجود دارد و مشتریان می‌توانند بدون هیچ دغدغه‌ای، کالای مورد نظر خود را تهیه نمایند. مجموعه کالای فنی امکان خرید حضوری و اینترنتی را برای خریداران فراهم نموده و در طول سال‌های فعالیت خود توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. خرید بدون واسطه از نمایندگی رسمی، قیمت مناسب، فروش عمده، ارسال فوری و ارائه مشاوره رایگان از جمله مزایای خرید از فروشگاه کالای فنی است.

در ادامه، مشخصات چند نمونه از کارواش‌های خانگی موجود در این فروشگاه ارائه می‌شود؛

کارواش خانگی رونیکس 100 بار ذغالی مدل RP-U100E

قیمت با تخفیف: سه میلیون و 398 هزار تومان

این کارواش، ساخت کشور چین و دارای موتور یونیورسال پرقدرت با توان 1400 وات ذغالی است. صرفه‌جویی در مصرف آب، ایجاد فشار یکنواخت دارا بودن سیستم سوئیچ اتو استاپ از جمله ویژگی‌های این کارواش خانگی است. حداکثر فشار خروجی آب 100 بار و حجم جریان خروجی آب لیتر بر دقیقه است. این مدل، کیلوگرم وزن دارد و دارای دو لانس قابل تنظیم است. لازم به ذکر است که مجموعه کالای فنی، نمایندگی محصولات رونیکس را دارد. 12 ماه گارانتی رونیکس و 7 روز زمان بازگشت از مزایای خرید کارواش رونیکس از این مجموعه است.

کارواش خانگی هیوندای 110 بار دینامی مدل HP1411

قیمت با تخفیف: سه میلیون و 665 هزار تومان

این محصول نیز ساخت کشور چین بوده و موتوری با قدرت 1400 وات دارد. حجم جریان خروجی آب 6 لیتر بر دقیقه و حداکثر خروجی آب 110 بار است. پمپ مکش آب اتوماتیک، بدنه مقاوم در برابر آب و سیستم ایجاد فشار یکنواخت پاشش آب از جمله ویژگی‌های این کارواش است. کارواش هیوندای مناسب مصرف خانگی، کارگاهی، صنعتی و… بوده و دارای یکسال گارانتی شرکت هیوندای است. مجموعه کالای فنی نمایندگی شرکت هیوندای را نیز دارد.

کارواش خانگی رونیکس 110 بار دینامی مدل RP-0110C

قیمت با تخفیف: پنج میلیون و 13 هزار تومان

این مدل از کارواش خانگی رونیکس، دارای موتور دینامی با توان 1400 وات، سیستم حفاظت گرمایی، کوپلینگ اتصال و شلنگ فشار قوی 5 متری است. حداکثر فشار خروجی آب 110 بار و حجم جریان خروجی آب 6 لیتر بر دقیقه است. طراحی ارگونومیکی و اصولی از دیگر مزایای این کارواش است. کالای فنی، اصالت این دستگاه را ضمانت کرده و امکان 7 روز زمان بازگشت محصول را برای مشتریان فراهم می‌کند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : کالای فنی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز