آشنایی با درمان تک در ۶ نکته

تورهای مسافرتی لحظه آخر

«درمان تک» از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. حوزه فعالیت این مجموعه فروش آنلاین بیمه نامه درمان تکمیلی خانواده و انفرادی اعلام شده است. این سامانه تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان را از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه می‌کند و تمامی اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

خرید سریع و آسان بیمه نامه درمان تکمیلی خانواده- انفرادی از هر نقطه کشور، فرآیند خرید بیمه نامه به صورت کاملاً آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری و صدور آنی بیمه نامه از اصلی‌ترین امکانات درمان تک معرفی شد. از دیگر امکانات اصلی این مجموعه امکان مقایسه طرح‌های متفاوت بیمه تکمیلی از نظر قیمت و پوشش‌های بیمه و انتخاب بهترین گزینه، امکان ارائه و استفاده از جشنواره‌ها و مشاوره در زمینه خرید انواع بیمه نامه‌های درمان تکمیلی است.

کاماپرس با بیان 6 نکته سعی می‌کنداین مجموعه را برای فعالان حوزه بیمه و خدمات آنلاین بهتر معرفی کند؛

1. درمان تک در حال حاضر با مدیریت محمود نادری فعالیت دارد. تعداد کارکنان این مجموعه بین 51 تا 100 نفر اعلام شد. مرکزیت این مجموعه در تهران قرار دارد.

2. طرح‌های موجود در وبسایت این سامانه شامل آسمان، آسایش، آفرین، آفتاب همگی منسوب به آتیه سازان حافظ است. بازه قیمتی طرح‌های ذکر شده 12 هزار تا 60 هزار ریال است.

راز آسمان پایتخت

3. وبسایت درمان تک شامل سامانه‌های همکاران فروش، بیمه گذاران، پزشک معتمد و البته اطلاعاتی درباره بیمارستان‌های طرف قرارداد و جشنواره‌ها است.

4. وبلاگ این سامانه اطلاعاتی درباره بیمه تکمیلی، بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده و تکمیلی گروهی ارائه می‌دهد.

5. براساس مستندات سایت منسوب به این مجموعه، بیمه تکمیلی برای مشاغلی مانند رانندگان تاکسی، حوزه علمیه، ورزشکاران، هنرمندان، مهندسین، وکلای رسمی دادگستری، هتلداران و رستوران‌ها و… در نظر گرفته شده است.

6. بلاگ درمان تک درخصوص تفاوت بیمه تکمیلی و پایه و انتخاب بهترین نوع بیمه تکمیلی، همچنین معیارهایی که در هنگام انتخاب بیمه تکمیلی باید درنظر گرفت، اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز