آشنایی با استارتاپ کارچین در ۱۱ نکته

«کارچین» تحت عنوان یک پلتفرم درخواست خدمات حمل و نقل آنلاین در سال 1398 معرفی شد. در کارچین با بهره‌گیری از تکنولوژی‌هایی مانند بلاک چین، سیستم فایل توزیع شده و الگوریتم‌های رمزنگاری، پلتفرمی طراحی شده که توسط جامعه و برای جامعه کار می‌کند. چشم‌انداز این مجموعه ایجاد یک پلتفرم حمل و نقل پایدار، مقیاس پذیر، شفاف و سریع برای همه افراد و قابل دسترس در هر زمان و مکان و شرایطی است.

کاماپرس در ادامه 11 نکته از این مجموعه را برای علاقمندان و فعالان حوزه حمل و نقل منتشر می‌کند؛

1. امیرعباس امامی، حنظله اکبری نودهی و مهدی زیوداری هم بنیانگذاران مجموعه کارچین هستند. تعداد نیروی انسانی فعال در این شرکت، 12 نفر اعلام شد.

2. کارچین برای مسافران مزایایی مانند تعیین قیمت رقابتی، سرویس دهی بالا و مشارکت در سود دارد. فواید این مجموعه برای رانندگان هزینه کارمزد پایین، پرداخت سریع بدون واسطه و مشارکت عمومی اعلام شده است.

3. کارچین توکن‌های خود را طی دو مرحله خصوصی و عمومی عرضه می‌کند. 10 درصد توکن این مجموعه در اختیار بنیانگذاران و تیم، 5 درصد برای سرمایه گذاران راهبردی، 6 درصد برای ذخیره توسعه آتی و … است.

راز آسمان پایتخت

4. مجموعه‌های مالی و مدیریت سرمایه گذاری شریف، رایان و رستاک میدیا سپهر به عنوان شرکای راهبردی کارچین معرفی شده‌اند.

5. کاهش هزینه سفر، حاکمیت غیرمتمرکز ضد انحصاری، کاهش کارمزد و توزیع ارزش را می‌توان به عنوان ارزش افزوده این مجموعه نام برد.

6. متخصصان جامعه سازی، متخصصان بازاریابی محتوایی، تولید موشن گرافی و ویدئو، حوزه فنی بلاکچین، رسانه و روابط عمومی، دیجیتال مارکتینگ و … امکان مشارکت با کارچین را دارند.

7. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی درباره بیت کوین و بلاکچین، صرافی‌های ارزی، رمزارزها و … است.

8. کارچین در کنفرانس فین تک سال 1398 ایران حضور داشت. در روز دوم این کنفرانس امامی درباره مبانی بلاکچین صحبت کرد.

9. این مجموعه در پنل فین تک و تبادلات در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد سال 1398 حضور داشت. همچنین امیرعباس امامی، مدیرعامل این شرکت، در یلدا سامیت 1398 از بلاکچین و کارکردهای آن مطالبی ارائه کرد.

10. کارچین در سال 1399 موفق به جذب دور تازه‌ای از سرمایه شد. چند سرمایه گذار فرشته در ابتدای سال گذشته به این مجموعه پیوستند. به همین دلیل این مجموعه بخش دیگری از سرمایه مورد نیاز خود را برای رونمایی از نسخه اولیه محصول ام.وی.پی تامین کرد.

11. مدیرعامل کارچین در رویداد آنلاین «ارز دیجیتال بانک مرکزی» در سال 1399 حضور داشت. او در این رویداد در خصوص ماهیت و تاریخچه پول و … سخنرانی ارائه کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز