آشنایی با آسان بورس و خدماتش در 11 نکته

تور لحظه آخری-کاماپرس

«آسان بورس» از سال 1397 در قالب پلتفرمی برای طراحی استراتژی معاملاتی در بازارهای سرمایه فعالیت خود را آغاز کرد. این سامانه سرمایه به منظور اجرایی شدن روش‌، راه حل، استراترژی یا قوانین موردنظر، با کشیدن و رها کردن تعدادی بلاک و متصل کردن آن‌ها به صورت ویژوال-بصری- به معامله‌گران بازار کمک می‌کند.

در ادامه کاماپرس 11 نکته از این مجموعه را برای فعالان بازار بورس، علاقمندان و خوانندگان منتشر می‌کند؛

1. رضا فکوری بنیانگذار آسان بورس است. معامله گران بازار سرمایه، تحلیل گران و طراحان استراتژی و … از مشتریان این مجموعه به حساب می‌آیند.

2. طراحی فیلتر، هشدار، استراتژی معاملاتی، مدیریت سرمایه ، تست و مانیتورینگ، ابزارسازی، هشدار و هوش مصنوعی از خدمات آشان بورس به کاربرانش است.

3. این مجموعه خدمتی به نام دستیار بورس را نیز در اختیار کاربران گذاشته است. امکانات این بخش شامل فیلتر نویسی بدون کدنویسی، آزمایشگاه بورسی، داشبوردهای بورسی، مجموعه فیلترهای کاربردی و طلایی و هشدار لحظه‌ای است.

راز آسمان پایتخت

4. اشتراک دستیار بورس در دو قالب معمولی و حرفه‌ای در دوره‌های زمانی یک ماهه، سه ماه و دوازده ماهه قابل خریداری است. امکان تست رایگان هفت روزه این برنامه نیز برای مشتریان وجود دارد.

5. پکیج‌های آموزشی آسان بورس در سه قالب ورود موفق به بورس، استراتژی معاملاتی و فیلتر نویسی به کاربران ارائه می‌شود.

6. اشتراک به همراه پکیج آسان بورس به صورت یک کد تخفیف 100 درصد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پس از خرید این کد تا دو ماه اعتبار دارد.

7. قسمت نمای بازار وبسایت این مجموعه اطلاعاتی از شاخص کل بورس، ارزش معاملات حقیقی و حقوقی، جریان ورود و خروج پول حقیقی و … را برای آگاهی کاربران ارائه می‌دهد.

8. حجم ارزش معاملات، عرضه و تقاضا، حقیقی و حقوقی، بازدهی و مستعد رشد در بخش فیلترهای عمومی وبسایت این مجموعه آورده شده است.

9. این مجموعه تاکنون به عنوان منتخب پنجم استارتاپ برتر فین استارز 2018، مقام دوم طرح‌های برتر وی سی کاپ شریف 1397 و مقام پنجم برتر محصول داده محور جایزه ملی فاب 1397 شناخته شده است. همچنین آسان بورس در پانزدهمین دوره از رویدادهای دیموند پیجز سال 1397 با موضوع فین تک حضور داشت.

10. آسان بورس در سال 1398 سومین نشان درخش را کسب کرد. جایزه نشان درخش هرسه ماه یک بار- به صورت فصلی- به یکی از استارتاپ‌های پورتفولیو ستارگان که بیشترین رشد را نسبت به سه ماه گذشته خود داشته، اهدا می‌شود.

11. این مجموعه همچنین در نمایشگاه الکامپ و فین استارز پلاس سال 1398 حضور داشت.

مرتبط با : آسان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز