آزمایش و چکاپ های دوره ای خود را در منزل انجام دهید؛ آزمایش در منزل حال

آزمایش در خانه-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

آزمایش در منزل یکی از خدمات بسیار مفید بوده که این روزها کار را برای بسیاری از مردم راحت کرده است. برخلاف تصور برخی، آزمایش خون در منزل نه تنها باعث صرفه جویی در وقت می‌شود، بلکه از لحاظ هزینه نیز صرفه اقتصادی دارد. آزمایش در منزل حال یک خدمت کامل است که به دست متخصصان این مجموعه انجام می‌شود و افراد می‌تواند با آسودگی خاطر خدمت مورد نظر را درخواست دهند.

به گزارش کاماپرس به نقل از سایت حال، آزمایش در منزل حال، یک خدمت رفاهی مناسب انواع بیماران و شهروندان است که برای چکاپ یا کنترل وضعیت خود نیاز به حضور در مراکز خدمات درمانی یا بیمارستان‌ها دارند و این روزها با گسترش ویروس آنفولانزا، طول دوره درمان آن در افراد کم توان و بیمار قاعدتا بیشتر از دیگر اشخاص است. به همین دلیل خدمت آزمایش در منزل و خون گیری برای این افراد بسیار مفید به نظر می‌رسد زیرا امکان دریافت جواب آن را به صورت آنلاین هم دارند و به کلی از مراجعه حضوری بی‌نیاز هستند.

چرا برای آزمایش در منزل به سامانه حال مراجعه کنیم؟

مجموعه‌های مختلفی آزمایش در منزل را ارائه می‌دهند که با توجه به خدمات ارائه شده، هزینه‌شان متفاوت خواهد بود. افرادی که مایل به انجام آزمایش خون در منزل هستند، بهتر است به یک مجموعه معتبر مانند حال مراجعه کنند. زیرا خدمات پزشکی حال، این خدمت را به صورت کامل و با بهترین امکانات در مکان مورد نظر شما ارائه می‌دهد. آزمایش در منزل حال شامل چکاپ قبل از بارداری، چکاپ کبد، انجام آزمایشات دانش آموزان، تست اچ پی وی، سلامت رحم، آزمایش تیروئید، چکاپ کم خونی و تالاسمی و …  است.

آزمایش در منزل-کاماپرس

روند درخواست آزمایش خون در خانه از طریق حال

افراد به منظور دریافت آزمایش در منزل حال، باید به وبسایت این مجموعه با آدرس https://haal.ir  مراجعه کرده و شهر و آزمایش مورد نظر خود را انتخاب کنند. لازم به ذکر است افرادی که ساکن تهران هستند، می‌توانند از هر منطقه‌ای برای آزمایش در منزل درخواست بدهند.

پس از انجام این مراحل، متخصصان این مجموعه برای نمونه گیری به مکان مشخص شده مراجعه می‌کنند. نمونه‌گیر این گروه موظف است که در زمان تعیین شده در منزل یا محل کار شما حاضر شود و تحت شرایط بهداشتی و با رعایت اصول لازم، کار نمونه گیری را به پایان برساند تا افراد نسبت به درخواست آزمایش در منزل حال آسوده خاطر باشند. پرداخت هزینه آزمایش این مجموعه نیز به صورت آنلاین است و بعد از نمونه گیری و اتمام فرآیند آزمایش، حداکثر بعد از 48 ساعت نتیجه آزمایش برای کاربر پیامک و در اپلیکیشن حال نمایش داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ممکن است برخی افراد نگران هزینه آزمایش در منزل یا محل کار باشند، اما در صورتی که آزمایش در بیمه تکمیلی به ثبت رسیده باشد، هزینه آن طبق تعرفه بیمه محاسبه خواهد شد. متقاضیان کافی است رسید آزمایش را از گروه آزمایش حال دریافت کنند تا هزینه از بیمه تکمیلی قابل اخذ باشد.

دیگر خدمات پلتفرم حال

وبسایت حال علاوه بر این خدمت، دیگر خدمات پزشکی مثل ویزیت آنلاین پزشکان متخصص و عمومی، مشاوره، پزشک و پرستار در منزل و … هم ارائه می‌دهد. افراد با نصب اپلیکیشن حال این امکان را دارند تا کلیه این خدمات را در هر زمان و مکانی درخواست دهند.

به طور کلی وبسایت حال سرویس آنلاین خدمات پزشکی و سلامت است که بسیاری از خدمات پزشکی را در محیطی امن و مطمئن به کاربران خود ارائه می‌دهد. از آنجایی که سایت حال به دنبال ایجاد یک شرایط مساعد برای بهره مندی همه همه قشرها از خدمات پزشکی و سلامت است، یک بخش جدید به عنوان «خدمات اقساطی سلامت» را به خدمات خود اضافه کرده است. افراد با این مورد امکان دریافت خدمات پزشکی، دندان پزشکی، جراحی و حتی زیبایی را به صورت اقساطی دارند و آنلاین بودن مراحل کار، عدم نیاز به ضامن و دسته چک و اتمام بسیار سریع تمام مراحل کار، از جمله مزایای این خدمت محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلیکیشن حال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آزمایش و چکاپ های دوره ای خود را در منزل انجام دهید؛ آزمایش در منزل حال

  1. شهرام مظفری گفته:

    خوشبختانه آزمایش در منزل خیلی این روزها رایج شده، خیلی هم راحت میشه ازش استفاده کرد
    من یکبار از آزمایشگاه تهران لب برای تست ورزش استفاده کردم خیلی خوب و مجهز در محل حاضر شدن👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز