آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در مهرشهر کرج

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در مهر شهر کرج-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مهرشهر، از محله‌های خوب و مرفه‌نشین کرج بوده و یکی از مناسب‌ترین مناطق برای کسانی محسوب می‌شود که به آرامش و زندگی در محیطی نسبتا آرام و به دور از هیاهو و شلوغی اهمیت می‌دهند. از آنجاکه این محله تاریخی در مجاورت بزرگراه، بلوار و خیابان­‌های عریض واقع شده، دسترسی خوبی به سایر مناطق کرج دارد. وجود ایستگاه مترو در این منطقه نیز به دسترسی مطلوب آن به سایر نقاط به خصوص تهران کمک زیادی می‌کند.

مهرشهر کرج همچنین محله خوش آب و هوایی بوده و یکی از زیباترین باغ‌های کرج یعنی باغ سیب را در خود جای داده است. در این محله امکانات و خدمات رفاهی چون درمانگاه‌های شبانه روزی، مراکز تفریحی و مراکز خرید نیز در دسترس قرار دارد. همین مسایل مهرشهر را به یکی از مناطق پرتقاضا برای خرید و رهن و اجاره آپارتمان تبدیل کرده است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 100 متری در مهرشهر کرج را برای رهن و اجاره معرفی می‌کند.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری نوساز

ودیعه یک واحد 100 متری نوساز و کلید نخورده در مهرشهر 550 میلیون و اجاره ماهیانه آن 9 میلیون تومان است. این واحد دو خواب بوده و ساخت 1402 است. پذیرایی این واحد خوش چیدمان بوده و پنجره‌های بزرگ و نورگیر دارد. این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده و امکانات آن کامل است.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان کلید نخورده

یک آپارتمان 100 متری تکواحدی و کلید نخورده در مهرشهر که از سه طرف نورگیر است با ودیعه 500 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه 3 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این آپارتمان فول امکانات بوده و از کمد دیواری‌های جادار و سالن نورپردازی شده برخوردار است. آپارتمان مد نظر دو خواب و ساخت 1402 است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 100 متری فول امکانات

ودیعه یک واحد بازسازی شده ساخت 1390در مهر شهر 350 میلیون و اجاره آن 15 میلیون تعیین شده است. این واحد در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و دو اتاق خواب با کمد دیواری بزرگ دارد. واحد ذکر شده از پارکینگ، آسانسور و انباری استفاده می‌کند و نورگیر و خوش نقشه است.

قیمت رهن و اجاره واحد بازسازی شده

یک واحد 100 متری فول امکانات با پارکینگ، آسانسور و انباری در مهرشهر با ودیعه 300 میلیون تومان و اجاره ماهیانه 7 میلیون و 500 هزار تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. واحد ذکر شده ساخت 1398 و نوسازی شده است. این واحد دو خواب در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و موقعیت مکانی خوبی دارد.

آپارتمان خوش نقشه و نورگیر

ودیعه یک آپارتمان 100 متری ساخت 1389 با بازسازی کامل در مهرشهر کرج 200 میلیون تومان و اجاره آن 12 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این واحد دو اتاق خواب، انباری، پارکینگ و آسانسور دارد. واحد ذکر شده خوش نقشه و نوگیر بوده و در طبقه دوم ساختمان واقع شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز