چگونه در خانه بستنی مگنوم درست کنیم؟ (ویدیو)

لست سکند

تابستان فصل خوردن بستنی است و همگی ما انواع بستنی را دوست داریم، ولی از همه بیشتر عاشق بستنی های شکلاتی هستیم. اگر شما هم از دوستداران بستنی هستید به طور قطع بستنی های مگنوم را می شناسید. این بستنی ها نه تنها خوشمزه اند، بلکه قیمت شان هم بیشتر است و به همین علت است که در این ویدیو قصد داریم روشی آسان و ارزان برای تهیه آن در منزل به شما یاد بدهیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، برای تهیه بستنی مگنوم در خانه فقط به چند ماده اولیه نیاز دارید که چندان هم گران قیمت نیستند. این مواد اولیه عبارتند از: شیر، شکر، نشاسته ذرت، وانیل، شکلات، ماست یونانی و مغز بادام. البته می توانید طعم دلخواه خودتان را به آن اضافه کنید. این مگنوم های خانگی، نرم و یکدست، خامه ای و البته خوشمزه خواهند بود.

این دستور تهیه یک فوت کوزه گری دارد و آن استفاده از نشاسته ذرت است. نشاسته به عنوان تثبیت کننده عمل می کند و هنگامی که بستنی در دمای انجماد قرار می گیرد ملکول های آب را ثابت نگه می دارد و مانع یخی شدن بستنی می شود.

راز آسمان پایتخت

شکر علاوه بر این که بستنی را شیرین می کند بافت آن را هم افزایش می دهد. شکر بر تشکیل بلورهای یخ تأثیر می گذارد و باعث می شود به جای بلورهای درشت (یخی شدن بستنی)، بلورهای یخ کوچک (نرم و بافت دار شدن بستنی) تشکیل بشوند.

ماست یونانی، شکلات و وانیل به بستنی طعم می دهند و باعث می شوند بیش از حد شیرین نباشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز