عرضه اولیه اپال پارسیان سنگان چهارشنبه این هفته انجام می‌شود؟

ژیوار

کانال تلگرامی یکی از کارگزاری های بورسی از قول یک منبع آگاه در شرکت سرمایه گذاری پارسیان اعلام کرد: معدنی ‎اپال چهارشنبه هفته آینده عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، این منبع آگاه تصریح کرد: ۱۳ تا ۲۰ درصد سهام این شرکت به ارزش۴۰ هزار میلیارد تومان عرضه خواهد شد. این درحالیست که منابع رسمی سازمان بورس هنوز خبر عرضه اولیه قطعی این شرکت را منتشر نکرده اند و انتظار می رود اگر عرضه اپال پارسیان قطعی شود تا فردا شب اعلامیه آن منتشر شود.

زمزمه های عرضه اولیه اپال از هفته پیش شنیده می شد و سرانجام این عرضه برای روز چهارشنبه 26 آذرماه قطعی شد(این خبر به روز رسانی شده است)

اخبار مرتبط با این عرضه را در لینک زیر بخوانید:

البته برخی سایت ها با قاطعیت اعلام کرده اند که عرضه اولیه اپال در هفته پایانی آذر ۹۹ خواهد بود و بنا به اعلام آنها عرضه اولیه شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس که از نمادهای درج شده در بازار دوم بورس ایران است، احتمالا سه شنبه یا چهارشنبه این هفته است.

دریان سفر امید

شرکت اپال پارسیان سنگان دارای ۲۰ میلیارد قطعه سهم است و گفته شده بین ۱۴ تا ۲۰ درصد کل سهام اپال در عرضه اولیه ارائه می شود. اگر ۱۴ درصد اپال عرضه شود، ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون قطعه سهم در برنامه عرضه اولیه قرار خواهد گرفت که ما را با یکی از سنگین ترین عرضه اولیه های سال ۹۹ روبرو می کند.

اخبار مهم مرتبط با بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازارها و کسب وکارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : فرآوری معدنی اپال کانی پارس
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “عرضه اولیه اپال پارسیان سنگان چهارشنبه این هفته انجام می‌شود؟

  1. رضا گفته:

    پول ها به سمت بازار بورس سرازیر شده اند. حمایت ها و تخصیص پنج درصد از صندوق ذخیره ارزی به بازار سرمایه و تزریق آن به صورت پله ای و یک درصدی در حال اجراست، بلاشک بازار بورس امن ترین و پرسودترین بازار در بلند مدت است.

  2. من وتو گفته:

    خدا لعنت کنه این دولت کلاه بردار ودزد رو ‌.ملت رو گول زدوهمه رو ب بورس دعوت کرد ..پول ملت رو بالا کشید‌.العانم با یکم مثبت ومنفی داره باملت بازی میکنه تا همینجور تحویل دولت بعد بده‌..دیگه ضرر های این ملت جبران پذیر نیست‌.دولتی که سرملت خودش کلاه بزاره دولت نیست‌..فقط نمیدونم چرا ملت هیچ کاری نمیکنند‌..

  3. ایرج گفته:

    سلام چرا نمی تونم ارز اولیه اپال بخرم داخل پرتو فوم می زنه در خواست شما با موفقیت انجام شده در صورتی که تو قسمت در خواست ها سبت نشده و اصلا هنوز پول واریز نکردم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز