عرضه اولیه اپال ؛ تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز مشخص شد

سازمان بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: عرضه اولیه اپال – شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با نماد اپال – چهارشنبه 6 اسفندماه انجام می شود.(این خبر به روزرسانی شده است)

به گزارش کاماپرس، زمزمه های عرضه اولیه اپال از هفته پیش شنیده می شد و سرانجام این عرضه برای روز چهارشنبه 6 اسفندماه قطعی شد.

در اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس آمده است: به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند در روز چهارشنبه 6 اسفندماه ۱۳۹۹ تعداد ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم معادل ۱۳ درصد سهام شرکت فراوری معدنی اپال کانی پارس به عنوان پانصد و هفتاد و پنجمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش استخراج کانه های فلزی گروه و طبقه استخراج کانه های فلزی آهنی در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد اپال به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. (این خبر به روزرسانی شده است)

 

مشخصات عرضه به شرح زیر است:

آریاک سفر

زمان ورود ثبت سفارش: متعاقباً در روز عرضه اعلام خواهد شد

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی: 4۰۰ سهم

سقف قیمت: 12 هزار و 500 ریال معادل هزار و دویست و پنجاه تومان

کف قیمت: 12 هزار ریال معادل هزار و دویست تومان

مدیر عرضه: کارگزاری پارسیان

متعهد عرضه: شرکت سرمایه گذاری پارسیان

برای کسب آخرین خبر درباره عرضه اولیه اپال لینک زیر را کلیک کنید:

لازم به ذکر است تعداد ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون نفر از کل سهام قابل عرضه در فرایند کشف قیمت جهت عرض به عموم به غیر از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز ارز اختصاص خواهد یافت و تعداد ۴۴۰ میلیون سهم نیز صرفاً به صندوق‌های سرمایه‌گذاری تخصیص می‌یابد.

مبلغ مورد نیاز برای شرکت در عرضه سهام اپال

حداکثر مبلغ خرید برای 700 سهم در این عرضه 10/408/034 ریال است که درصورت استقبال 4 تا 5 میلیون نفر از عرضه اولیه اپال تعداد 432 تا 540 سهم به هر کد تخصیص می یابد و مبلغ مورد نیاز برای شرکت در این عرضه حدود 643 هزار تا 802 هزار تومان برآورد می شود.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : فرآوری معدنی اپال کانی پارس
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “عرضه اولیه اپال ؛ تاریخ عرضه و مبلغ مورد نیاز مشخص شد

  1. علی گفته:

    با سلام سهم (اپال) با قیمت گذاری 14800 ریال و EPS و سود 541 عدد p/e بدست آمده 27.35 میباشد یعنی این سهم 27 سال طول میکشه تا سرمایه گذاشته شده رو برگردونه و شروع به سود دهی کنی در حالی که تا 2 سال پیش p/e سهم های خوب و بنیادی بیشتر از 3 و 4 نبود به خصوص در عرضه اولیه ها. و سرمایه گذاری با p/e بیشتر از عدد 9 منطقی نیست. این قیمت گذاری غیر کارشناسی را چرا سامان بورس انجام میده آیا هیچ نظارتی از این سازمان نیست که یک شرکت را به قیمت چندین برابر ارزش ذاتیش به فروش میرسونن. لطفا در این باره گزارشی تهیه کنید بلکه به گوش مسئولین برسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز