تفاهم نامه بانک دی با خدمات فنی رنا اجرایی شد

لست سکند

«بانک دی» به مالکان محصولات سایپا دیزل برای خرید قطعات تسهیلات ارائه می‌دهد. این تسهیلات به موجب تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک دی و شرکت خدمات فنی رنا پرداخت می‌شود. تسهیلات در قالب کارت اعتباری به مبلغ 500 میلیون ریال برای دارندگان خودروهای تولیدی شرکت سایپا دیزل تدارک دیده شده است.

به گزارش کاماپرس رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی، در گردهمایی امضای این تفاهم نامه نسبت به آغاز همکاری و مشارکت بانک دی در قالب اعطای تسهیلات به شبکه خدمات و تعمیرات خودروهای سنگین ابراز امیدواری کرد.

پیش از این طاهری از اجرایی شدن بسته جامع حمایت از تولید بانک دی و اجرای طرح اعطای تسهیلات به مشتریان سایپا دیزل خبر داده بود. عضو هیئت مدیره بانک دی ارائه خدمات مطلوب و انجام مسئولیت‌های اجتماعی را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم این بانک بیان کرده و این مجموعه را همسو با زنجیره تولید در کشور و همراه صنعتگران و تولیدکنندگان دانست. وی همچنین بیان کرده بود: بانک دی در سال‌های اخیر با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در بحران‌های مختلف از سیل و زلزله و امروز نیز بحران کرونا، طرح‌های حمایتی و خدماتی خوبی را داشته است و امیدواریم مشارکت و همکاری که بانک دی در قالب اعطای تسهیلات به شبکه خدمات و تعمیرات خودروهای سنگین آغاز می‌کند، زمینه ساز تعاملات بیشتر با بخش‌های صنعتی و خودروسازی کشور باشد.

همچنین پیش‌تر، برات کریمی، مدیر عامل بانک دی، نسبت به افزایش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی از محل منابع صندوق توسعه ملی تاکید کرده بود. کریمی در گردهمایی فروردین ماه سال جاری با اشاره به برنامه‌های مختلف بانک در حوزه‌های گوناگون گفت: توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و افزایش درآمدهای کارمزدی، کاهش ان پی ال از محل مطالبات، پیگیری مطالبات معوق، گسترش دامنه خدمات ارزی شعب و تخصیص اعتبار به واحدهای تولیدی از محل منابع صندوق توسعه ملی در اولویت‌های برنامه‌های عملیاتی این بانک در سال 1400 است.

راز آسمان پایتخت

تسهیلات اعطایی بانک دی در سال گذشته

مانده تسهیلات اعطایی این بانک در 11 ماهه سال گذشته از مبلغ 84 هزار میلیارد ریال در پایان سال مالی 1398 به مبلغ بیش از 185 هزار میلیارد ریال رسید. این مبلغ نشان دهنده رشد 120 درصدی تسهیلات در زمان مذکور بود.

سال گذشته بانک دی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، با مطالعه و شناسایی نیازهای گروه‌های مختلف، تمرکز بر بخش‌های مختلف اقتصادی و حمایت مالی از بیش از 30 فعالیت و کسب و کار، زمینه رونق کسب و کار و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب آحاد جامعه را فراهم کرد. طرح‌های تسهیلاتی مانند طرح‌های دیدار دی، فرهنگیان، نمایندگان و کارگزاران بیمه، صرافان و طرح تسهیلاتی ویژه کادر درمان و کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از کرونا از جمله اقدامات این مجموعه برای حمایت‌های مذکور بود.

مرتبط با : بانک دیسایپا دیزل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز