ارزان ترین یخچال فریزرهای سامسونگ در بازار چند؟

قیمت یخچال فریزر به خصوص برندهای خارجی در چند ماه گذشته افزایش زیادی داشته است، تا جایی که برای خرید ارزان ترین آن حداقل باید ۱۲ میلیون تومان هزینه کرد.

به گزارش کاماپرس، خبری از ارزانی لوازم خانگی نیست. چند روز پیش نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اعلام کرد، فعلا لوازم خانگی ارزان نمی شود.او گفت:« تقاضا در بازار لوازم خانگی کم شده است. مردم تصور می‌کنند اگر صبر کنند اتفاق خاصی می‌افتد، نه چنین نیست و قیمت لوازم خانگی ارزان نمی‌شود. قیمت لوازم خانگی به شرطی ارزان می‌شود که تا یک سال آینده مواد اولیه ارزان در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

اما قیمت دلار یک روز 25 هزار تومان و روز دیگر در کانال 26 هزار و 27 هزار تومان است.» در این شرایط خیلی از خریداران دنبال ارزان ترین لوازم خانگی مورد نیازشان هستند. یخچال فریزر هم همیشه جزو پراستفاده ترین لوازم خانگی است که این روزها گرانی فوق العاده ای را تجربه می کند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

ارزان ترین یخچال فریزرهای سامسونگ

راز آسمان پایتخت

یکی از ارزان ترین یخچالهای این برند کره ای مدل RR30 است که با قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار لوازم خانگی فروخته می شود. یخچال فریزر RL750 هم با قیمت ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت یخچال فریزر RR20W-RZ20W هم حدود ۵۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. یخچال فریزر ساید بای ساید RS25 هم حدود ۶۶ میلیون تومان قیمت دارد.
قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید POLARIS هم در بازار لوازم خانگی حدود ۶۷ میلیون تومان است.

یخچال فریزر ساید بای ساید FSR12 هم با قیمت ۸۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد. یخچال فریزر ساید بای سایدROSSO2 هم با قیمت ۸۵ میلیون تومان در بازار لوازم خانگی معامله می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز