ارزان ترین یخچال فریزر های «ال جی» چند تمام می‌شود؟

یخچال فریزرهای ساید بای ساید از جمله لوازم خانگی مورد علاقه بانوان است اما برای خرید این یخچال فریزرها حتی ارزان ترین مدل ها خصوصا اگر متعلق به برند شاخصی مثل ال جی باشد باید حسابی دست به جیب شوید.

به گزارش کاماپرس، گرانی در بازار لوازم خانگی منحصر به برندهای مطرح خارجی مثل ال جی و سامسونگ و … نیست چرا که لوازم خانگی ایرانی هم مدتهاست قیمت های بی سابقه ای را تجربه می کنند.

در بازار لوازم خانگی گران فروشی نداریم

مسئولان انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی اخیرا اظهار کردند در بازار لوازم خانگی گران‌فروشی نداریم ولی گرانی در این بازار واقعیتی است که با شرایط موجود نرخ ارز و افزایش هزینه های تولید نمی توان آن را تغییر داد. واردات لوازم خانگی نیز به سهولت قبل که برندهای مطرح در ایران فعالیت می کردند نیست چرا که بعد از تحریم این برندها بازار ایران را به طور رسمی ترک کردند و آنچه در بازار از این برندها موجود است از مبادی ورودی مرزی مثل بانه و به صورت کول بری با قیمت بالا به دست مصرف کننده می رسد.

برای مثال اگر خواستار خرید یخچال فریزرهای ساید بای ساید هستید و به برند مطرحی فکر می کنید باید بدانید ارزان ترین یخچال فریزرهای برندهای مشهور هم کمتر از 56 میلیون تومان نیستند. در ادامه قیمت یخچال فریزرهای معمولی و ساید بای ساید برند ال جی را به روایت اقتصاد آنلاین مرور می کنیم.

آریاک سفر

ارزان ترین یخچال فریزر معمولی ال جی چند؟

ارزان ترین یخچال فریزر ال جی بر اساس جدولی که در این سایت منتشر شده مدل LG BF320 است که 25 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد. یخچال فریزر بعدی از نظر قیمت مدل LG BF420 است که این یخچال فریزر را می توانید به قیمت 26 میلیون و 700 هزار تومان خریداری کنید.

برند ال جی غیر از این دو مدل یخچال فریزر دیگری در محدوده قیمت 20 تا 30میلیون تومان ندارد و برای خرید محصول بعدی این برند باید یخچال فریزر LG TF33 را انتخبا کنید که قیمت آن 30 میلیون و 700 هزار تومان است. قیمت یخچال فریزر دیگری که می توانید دراین محدوده قیمت خریداری کنید 33 میلیون و 300 هزار تومان و مدل LG TF560 است.

ارزان ترین یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی چند؟

از یخچال فریزرهای معمولی که بگذریم برای خرید ارزان ترین یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی باید 56 میلیون و 400 هزار تومان هزینه کنید. این ساید بای ساید از مدل SXP430   LG P –Bentlee است. ساید بای ساید های دیگری از برند ال جی به قیمت 75 میلیون تومان و 85 میلیون و 400 هزار تومان نیز در بازار موجود است که اگر قادر به پرداخت چنین مبالغی برای یک یخچال فریزر ساید بای ساید هستید، می توانید آنها را خریداری کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار  و گزارش های مهم بازار لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ال جی
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز