ارزان ترین یخچال فریزرهای ساید بای ساید ال جی در بازار چند؟

لست سکند

یخچال فریزرهای ساید بای ساید ال جی متقاضیان فراوانی دارند اما این که برای خرید ارزن ترین مدل این کالا باید حدود 55 میلیون بپردازید، دست بسیاری از متقاضیان را از خرید این یخچال فریزرها کوتاه کرده است.

به گزارش کاماپرس، یخچال فریزرهای ال جی به کالای لوکسی تبدیل شده که خرید آن برای هر کسی مقدور نیست. تورم و گرانی ارز و تحریم دست به دست هم داد تا کالایی که تقریبا به سادگی در آشپزخانه اقشار متوسط جا خوش کرده بود حتی به صورت اقساطی نیز برای آنها قابل خرید نباشد.

البته این وضعیت تا حدودی به نفع برندهای ایرانی شد که با گرانی سرسام آور رقابی کره ای جای خود را در بازار محکم کنند و ارزان ترین یخچال ها فریزرهای ساید بای ساید از بین برندهای ایرانی به خانه های بسیاری از زوج های جوان راه پیدا کنند اما این شرایط تا حدودی از روی اجبار است و اگر قیمت ارز کاهش یابد و واردات کالای خانگی آزاد شود، کماکان تمایل برای خرید کالای خارجی بسیار بالاتر از کالای ایرانی است.

از 55 میلیون تا 100 میلیون ؛ قیمت های نجومی برای طرفداران برند ال جی

بر اساس جدولی که اقتصاد آنلاین منتشر کرده، ارزان ترین یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی در حال حاضر مدل LG Bentlee sxs33است که 55 میلیون تومان قیمت دارد. این محصول به هیچ عنوان ارزان نیست ولی ارزان ترین در بین کالاهای مشابه از برند ال جی است.

راز آسمان پایتخت

ساید بای ساید بعدی ال جی از نظر قیمت، مدل SXI535W است که در بازار به قیمت 79 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می رسد.

یخچال فریزر ساید بای ساید دیگری از برند ال جی در بازار به قیمت 86 میلیون تومان قابل خریداری است. این محصول از مدل 550LG Bentlee SXB است.

نهایتا اگر حاضرید برای خرید ترین یک یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی 100 میلیون تومان هزینه کنید، انتخابی که در دسترس شما قرار دارد، مدل LG Insta View SXI555 را انتخاب کنید و لوکس ترین یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی را به خانه خود ببرید!

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم لوازم خانگی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : ال جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز