شرایط خرید اقساطی اجاق گاز صفحه‌ ای دنپاسر

شاخص-کاماپرس
ژیوار

انتخاب تجهیزات آشپزخانه، با توجه به پرکار بردن این بخش خانه، از اهمیت زیادی برخوردار است. اجاق گازهای صفحه‌ای “دنپاسر” در طراحی آپارتمان‌های مدرن توانسته به خوبی معضل کمبود جا را برطرف کند. این مدل اجاق گاز عموما بر روی کابینت قرار می‌گیرد و علاوه بر اینکه فضای کمی اشغال می‌کند، نمای آشپزخانه را شیک‌تر نشان می‌دهد. محصولات تولیدی دنپاسر عموما با اجاق‌گازهای صفحه‌ای مقرون به صرفه و باکیفیت شناخته می‌شوند.

سامانه “قسطا”، بعنوان مجموعه‌ای پیشرو در ارائه وام‌های جزئی و تا سقف 20 میلیون تومان، کاربران را در امر خرید لوازم خانگی منزل حمایت می‌کند. با درخواست وام می‌توان به خریداری از محصولات شرکت‌های طرف قرارداد این مجموعه پرداخت. این مجموعه با شعار «خرید اقساطی کالا و خدمات برای همه» برای دریافت وام تنها نیاز به چک بانکی و سفته دارد که نوع آن پس از ثبت درخواست وام و اعتبارسنجی مشخص خواهد شد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی شرایط خرید اقساطی اجاق گاز دنپاسر با معرفی 4 مدل از این برند می‌پردازد.

اجاق گاز صفحه‌ای دنپاسر مدل STLG

اجاق گاز مدل STLG دنپاسر هنگام تهیه این گزارش در خردادماه 1403 حدود 3 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. صفحه استیل این مدل اجاق گاز پنج شعله، پس از هربار استفاده با استفاده از دستمال نم‌دار مانند روز اول می‌شود. برای خرید این محصول تنها با درخواست وام 3 میلیون تومانی می‌توان به راحتی اقدام کرد. اقساط وام 12 ماهه و به ازای هرماه 282 هزار تومان خواهد بود.

1-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

اجاق گاز صفحه‌ای دنپاسر مدل T1

اجاق گاز مدل T1 دنپاسر با قیمت حدودی 3 میلیون و 900 هزار تومان در رنگ مشکی، نمای مدرن و شیکی به محیط آشپزخانه می‌دهد. این اجاق گاز پنج شعله، با رویه شیشه‌ای و نشکن از فندک اتوماتیک برخوردار است و مناسب محیط هایی به مساحت 85 سانتی متری و بزرگ‌تر طراحی شده است. کاربران برای خرید بی دردسر این محصول، با درخواست وام 4 میلیون تومانی می‌توانند اقدام کنند. در این صورت ماهانه با پرداخت اقساط 376 هزار تومانی، بدون هیچ گونه فشاری می‌توان این وام را تسویه کرد.

2-کاماپرس

اجاق گاز صفحه‌ای دنپاسر مدل ApexT

اجاق گاز مدل ApexT دنپاسر با قیمت حدودی 5 میلیون و 200 هزار تومان با بدنه و رویه تمام استیل موجود است. شبکه‌های این محصول پنج شعله از جنس چدنی طراحی شده و ولوم‌های آن رو به جلو طراحی شده است. ترموکوبل بکار رفته در این دستگاه، هنگام خاموشی ناخودآگاه شعله، اتصال گاز شهری را قطع می‌کند و از این رو از رخ دادن حوادث جدی‌تر جلوگیری می‌کند. درخواست وام 5 میلیون تومانی راهکار مناسبی برای تهیه آسان این محصول است. در این صورت کاربران تنها با پرداخت ماهانه 470 هزار تومان می‌توانند اقساط این وام را طی یک سال بازپرداخت کنند.

3-کاماپرس

 ست اجاق گاز صفحه‌ای و هود دنپاسر مدل T90Fn

ست اجاق گاز و هود مدل T90Fn دنپاسر نیز با قیمت حدودی 5 میلیون و 500 هزار تومان در رنگ مشکی عرضه می‌شود و مزیت این محصول داشتن هود در کنار اجاق گاز است. رویه این محصول پنج شعله از استیل ضد زنگ طراحی شده و با وجود سیستم ترموکوبل، ایمنی آن تضمین شده است. برای تهیه این محصول توصیه می‌شود مبلغ 6 میلیون تومانی به عنوان مبلغ درخواستی در نظر گرفته شود. بازپرداخت وام 12 ماهه و هرماه 564 هزار تومان خواهد بود.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاقسطا
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان