پکیج ایران رادیاتور ارزان تر است یا بوتان؟

رادیاتور-کاماپرس
ژیوار

پکیج ایران رادیاتور یا بوتان؛ این پرسشی که بسیاری از شهروندان زمانی‌که احتیاج به خرید یا تعویض پکیج‌های خود دارند، با آن روبه‌رو می‌شوند. در این میان، تقریبا تمامی افراد به‌دنبال خرید باصرفه‌تر و ارزان‌تر هم هستند، اما این نکته را به یاد داشته باشید که به غیر از قیمت باید به کارایی‌های دیگر این محصولات گرمایشی هم توجه کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی مدل‌های مختلف پکیج شوفاژ دیواری بوتان و ایران رادیاتور به عنوان دو شرکت مطرح به همراه قیمت آن‌ها پرداخته است.

شرکت بوتان

شرکت بوتان در سال 72 موفق شد نخستین شوفاژ دیواری خود را تولید کند و در حال حاضر این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده پکیج شوفاژ دیواری است. پکیج شوفاژدیواری بوتان مطابق با فن‌آوری روز ایتالیا، مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی و سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی است. پکیج بوتان علاوه بر برخورداری از قابلیت کارکرد با فشار کم آب، به فراخور نیاز مشتریان، تنوع اقلیمی کشور و شرایط محل نصب، در ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شود. این برند، دو فن‌آوری محفظه احتراق بسته و محفظه احتراق باز در زمینه شوفاژ را پوشش می‌دهد.

یکی از مزیت‌های پکیج شوفاژدیواری بوتان برخورداری از راندمان بالا و صرفه‌جویی بیشتر مصرف گاز است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

در ادامه به معرفی دو مدل از پکیج‌های شوفاژدیواری بوتان می‌پردازیم.

مدل parma24 RSI Dijital

مدل parma24 RSI Dijital مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی و سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی از جمله مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه‌زن خودکار است که از تاریخ راه‌اندازی 24 ماه ضمانت دارد. سیستم احتراق آهسته قابل تنظیم و سیستم ضدنوسان دمای آب گرم مصرفی از دیگر ویژگی‌های این مدل است. این مدل در لحظه تنظیم گزارش، حدودا 18 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

بوتان-کاماپرس

مدل Perla Pro 32Rsi

مدل Perla Pro 32Rsi یکی از پکیج‌های شوفاژدیواری بوتان است که راندمان بالای 90 درصد و قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی و سیستم عیب‌یاب الکترونیکی دارد. این مدل مجهز به فن برای رساندن هوای لازم از فضای آزاد به دستگاه جهت احتراق و تخلیه گازهای ناشی از احتراق است. برای خرید این مدل هم حدودا باید 24 میلیون و 700 هزار تومان هزینه کنید.

بوتان-کاماپرس

ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از باسابقه‌ترین و بزرگترین واحدهای تولیدی در زمینه پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی است. پکیج‌های زمینی این شرکت در ساختمان‌های با مساحت بالا که نیاز به حجم آب مصرفی زیادی دارند، استفاده می‌شود و از پکیج‌های دیواری هم در ساختمان‌هایی با مساحت کم می‌توان استفاده کرد. محصولات ساخت شرکت ایران رادیاتور به بیش از ۳۰ کشور از جمله کشورهای پیشرفته صنعتی اروپا نظیر ایتالیا، اسپانیا و… صادر می‌شود.

پکیج‌های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای رده انرژی 3star (راندمان بالای 92.7 درصد) و گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن است. این پکیج‌ها در 2 نوع مخزن‌دار و بدون مخزن تولید می‌شوند و 2 سال گارانتی پس از فروش دارند.

در ادامه به معرفی دو مدل پکیج‌های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور می‌پردازیم:

پکیج شوفاژ دیواری/دو مبدل L 24FF

پکیج شوفاژ دیواری/دو مبدل L 24FF ایران رادیاتور، راندمان حرارتی بالا و سهولت در نصب، راه‌اندازی، سرویس و نگهداری دارد. این مدل پکیج مجهز به پرشر سوئیچ هوا برای حفاظت در مقابل انسداد دودکش است. همچنین در مشخصات آن، ایمنی کامل و کارکرد آرام و بی‌صدا قید شده است. این مدل حدودا 18 میلیون تومان در سایت‌های اینترنتی قیمت دارد.

ایران رادیاتور-کاماپرس

پکیج شوفاژ دیواری/دو مبدل ECO 24FF PL

پکیج شوفاژ دیواری/دو مبدل ECO 24FF PL مناسب متراژ تا 120 مترمربع است و 24ماه گارانتی، 10 سال خدمات پس از فروش و رده انرژی 3Star دارد. این مدل با دارا بودن راندمان حرارتی 93 درصد و ظرفیت حرارتی خروجی 24kW گزینه‌ای مناسب برای تأمین گرمایش و استفاده در منازل و اماکن اداری است. برای خرید این مدل باید حدودا 13 میلیون و 700 هزار تومان پرداخت کنید.

ایران رادیاتور-کاماپرس

شایان ذکر است که تمامی قیمت‌های درج شده در این گزارش بدون هزینه نصب آمده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران رادیاتوربوتان
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز