ارزان‌ترین بخاری گازی بدون دودکش + قیمت

بخاری‌های گازی قادرند با کمترین میزان مصرف انرژی، محیط را به خوبی گرم کنند. این بخاری‌ها بسیار جمع و جور بوده و برای استفاده در فضاهای عمومی و یا ادارات مناسب هستند. سیستم کنترل اکسیژن در بخاری‌های گازی موجب افزایش ایمنی آن می‌شود. بخاری‌های گازی ارزان قیمت بوده و حمل و نصب آسانی دارند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین بخاری گازی بدون دودکش را معرفی می‌کند.

1_ بخاری گازی جنرال افروز مدل F4200

این محصول می‌تواند به خوبی محیط‌های کوچک را گرم کند. بازدهی بالا این دستگاه باعث می‌شود تا تمام سوخت مصرفی صرف ایجاد گرما و حرارت شود و فضا به خوبی گرم بماند. از ویژگی‌های این بخاری می‌توان به امکان تنظیم شعله و سیستم جرقه زن آن اشاره کرد. این دستگاه مجهز به سیستم کنترل اکسیژن است به طوری که در صورت کاهش اکسیژن در فضا به صورت خودکار خاموش می‌شود. این محصول را می‌توان به دیوار نصب کرد و یا روی زمین قرار داد. این بخاری گازی کوچک بوده و برای استفاده در محیط‌های عمومی مناسب است.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 1 میلیون و 600 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_ بخاری گازی شایسته مدل JK400

سیستم قطعی خودکار در این بخاری باعث شده تا در صورت کاهش اکسیژن در فضا جریان گاز قطع شده و ایمنی دستگاه افزایش پیدا کند. این محصول برای استفاده در ادارات و محیط‌های کوچک مناسب است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم جرقه زن و تنظیم شعله آن اشاره کرد. این محصول در رده مصرف انرژی A قرار داشته و کم مصرف است. این محصول جمع و جور در انتقال گرما به خوبی عمل می‌کند. این دستگاه بدون بو بوده و مانع از بروز سردرد می‌شود. این بخاری را می‌توان به دیوار نصب کرده یا بر روی زمین قرار داد.

قیمت این محصول 1 میلیون و 790 هزارتومان است.

بیشتر بخوانید:

3_ بخاری گازی آبسال مدل 431G

در صورت کاهش اکسیژن در فضا این محصول به طور خودکار خاموش می‌شود. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم جرقه زن و شعله آّبی و یکنواخت آن اشاره کرد. این بخاری کوچک قادر است به خوبی فضاهای کوچک را گرم کند. این محصول در رده مصرف انرژی A قرار داشته و کم مصرف است. این دستگاه را می‌توان در ادارات و فضاهای کوچک استفاده کرد. می‌توان این بخاری را به دیوار نصب کرده و یا روی زمین قرار داد. قیمت این محصول 2 میلیون و 280 هزارتومان است.

4_ بخاری گازی پلار مدل 2Pn

حفاظ فلزی این محصول مانع از بروز سوختگی شده و ایمنی بخاری را به خصوص در مقابل کودکان بالا می‌برد. این دستگاه برای محیط‌های عمومی مناسب بوده و به خوبی فضا را گرم نگه می‌دارد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم جرقه زن و امکان تنظیم شعله آن اشاره کرد. سیستم نظارت بر کاهش اکسیژن باعث شده تا در صورت کم شدن اکسیژن در فضا بخاری به صورت خودکار جریان گاز را قطع کند. این محصول را می‌توان به دیوار نصب کرده و یا بر روی زمین قرار داد. این دستگاه در رده مصرف انرژی A قرار داشته و کم مصرف است. این بخاری جمع و جور با حداقل فشار گاز کار می‌کند.

قیمت این محصول 2 میلیون و 296 هزارتومان است.

5_ بخاری گازی سپهر الکتریک مدل SE5000C

این بخاری سه حالت تنظیم شعله داشته و قادر است محیط را به خوبی گرم کند. این محصول را می‌توان به دیوار نصب کرده و یا بر روی زمین قرار داد. از ویژگی‌های این دستگاه سیستم جرقه زن و سیستم کنترل کمبود اکسیژن است به طوری که در صورت کاهش اکسیژن در فضا شعله گاز به طور خودکار خاموش می‌شود. این محصول در رده بندی انرژی A قرار داشته و کم مصرف است. این بخاری برای استفاده در محیط‌های عمومی و ادارات مناسب بوده و بدنه محکمی دارد. قیمت این محصول 3 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز