5 مدل از پرفروش ‌ترین ساعت ‌های هوشمند

ساعت هوشمند
ژیوار

با پیشرفت تکنولوژی در چند دهه‌ اخیر، ساعت‌ هوشمند به عضوی جداناپذیر برای برخی افراد تبدیل شده‌ است؛ چراکه علاوه بر نمایش ساعت، قابلیت‌های فراوانی از جمله پیام‌رسانی، اطلاع‌رسانی و پایش فعالیت‌های ورزشی  هم دارد. استقبال زیاد کاربران باعث شده که شرکت‌های متعددی به تولید ساعت هوشمند با فناوری‌های جدید بپردازند و با یکدیگر رقابت کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی پنج مدل از پربازدیدترین ساعت‌های هوشمند در سایت ایمالز پرداخته است.

ساعت هوشمند مدل HK9 Ultra2

ساعت هوشمندHK9 Ultra2  دارای قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای افراد در طول روز باشد؛ به همین دلیل خرید این ساعت هوشمند برای افرادی که قابلیت‌هایی مانند مکالمه، نمایش منو، پیام به زبان فارسی، پشتیبانی‌ از حالت‌های مختلف ورزشی ازجمله حسگر گام شمار و کالری شمار، تشخیص سطح استرس، سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، شتاب سنج و فشار برایشان اهمیت دارد، گزینه مناسبی است. همچنین در صورت نیاز می‌توان با استفاده از اسپیکر و میکروفون ساعت به مکالمه خود ادامه داد.

قیمت این ساعت هوشمند از یک میلیون و ۷۰ هزار تومان تا دو میلیون و ۴۶۰ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

ساعت هوشمند

دریان سفر امید

ساعت هوشمند اپل واچ مدل T800 Ultra

این ساعت هوشمند اسپورت که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، دارای طراحی مربعی با صفحه نمایشLCD  بزرگ به ابعاد 1.99 اینچ است. نمایشگر ضربان قلب، مانیتور اکسیژن خون، حالت‌های Multisport، ضد آب بودن و پشتیبانی از تماس بلوتوث از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند است. این ساعت 50 گرمی در رنگ‌های مشکی، زرد، نارنجی و نقره‌ای در بازار موجود بوده و با سیستم عاملAndroid  وIOS  نیز سازگار است. قیمت این ساعت هوشمند بین ۲۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۸۹۰ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

ساعت هوشمند

مچ بند شیائومی می بند 8

می بند ۸ شیائومی که در دو نسخه چین و نسخه گلوبال به بازار عرضه شده، دارای ویژگی‌هایی مانند دستیار صوتی است که البته تنها به زبان چینی بوده و فقط در چین قابل استفاده است. در نسخه گلوبال این محصول چنین قابلیتی وجود ندارد. بدنه‌ این ساعت هوشمند مانند مدل‌های قبلی آن بیضی و ظریف بوده و تنها ۲۷ گرم وزن دارد. این مچ بند دارای سنسور اپتیکال ضربان قلب است و می‌تواند سطح اکسیژن خون و همچنین وضعیت خواب را اندازه‌گیری کند. سنسورهای سلامت بانوان مانند یادآوری دوره‌ پریود نیز در این ساعت قرار داده شده تا برای آنان کارآمدتر شود. این مچ بند به بازی نیز مجهز بوده و دارای چراغ قوه، قابلیت پیدا کردن تلفن همراه، نمایشگر تمرینات تنفس، سنسور فشار خون، سنسور سنجش سطح استرس، تایمر و کنترل‌کننده دوربین است.

قیمت این ساعت هوشمند از یک میلیون و ۶۹ هزارتومان تا دو میلیون و ۱۴۸ هزارتومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمندSamsung Galaxy Watch6 R940-44mm 2023

این ساعت هوشمند سامسونگ در تابستان ۲۰۲۳ معرفی شد. یکی از مهم‌ترین مشخصات آن، ظاهر دایره مانند است که صفحه نمایش بسیار با کیفیتی نیز دارد و اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های ورزشی و حسگرهای سلامتی به صاحبش ارائه می‌دهد. در طراحی این ساعت هوشمند به این موضوع که بند‌ها باید راحت‌تر از همیشه از ساعت جدا شوند، توجه شده است و به همین دلیل تنها با فشار دادن یک دکمه می‌توان بندها را از ساعت جدا کرد. از دیگر مشخصات این ساعت هوشمند باید به صفحه نمایش مقاوم در برابر خط، خش و ضربه اشاره کرد. براساس ادعای سامسونگ، این ساعت هوشمند دارای روکشی از جنس یاقوت است و به این راحتی‌ها خراب نمی‌شود. این محصول در برابر نفوذ آب و گرد و خاک نیز مقاوم است.

قیمت این ساعت هوشمند از ۹ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند اپل واچ SE 44mm SE-9 2023

این ساعت هوشمند که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است‌، دارای ابعاد 10.7×38×44 بوده و تنها 33 گرم وزن دارد. این اپل واچ از صفحه نمایش بسیار با کیفیتRetina LTPO OLED  با تراکم پیکسلی و میزان روشنایی بسیار بالا بهره‌مند بوده و باتری آن با آیفونXS  و همچنین باiOS 17  به بعد هم سازگار است.

قیمت این ساعت هوشمند از ۱۴ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان تا ۱۹ میلیون و ۶۸۰ هزارتومان در فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ آن متفاوت است.

ساعت هوشمند

استعلام قیمت ساعت هوشمند از «ایمالز»

ایمالز، اولین موتور جست‌وجوی کالا است که خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند و هیچ‌گونه دخالتی در کارکرد فروشگاه‌های اینترنتی ندارد. در واقع این مجموعه فقط یک مرجع برای جست‌وجو، مقایسه و معرفی کالا در فروشگاه‌های اینترنتی است. این مجموعه فرآیند خرید را تسهیل کرده و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی باعث تعدیل قیمت‌ها شده است.

علاقه‌مندان برای ارتباط با ایمالز می‌توانند به صورت حضوری به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع نور تهران، طبقه ۷، واحد ۱۹۰۳ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۳۹۳۳ تماس بگیرند. همچنین از طریق نشانی اینترنتی https://emalls.ir می‌توان کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از مقایسه‌ قیمت در فروشگاه‌های مختلف، محصول را از طریق سایت فروشگاه خریداری کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز