معرفی 5 بازی اکشن دنیای باز که به زودی منتشر می شود

بازی Gray Zone Warfare
ژیوار

بازی‌های اکشن دنیای باز، طرفداران پر و پا قرصی دارد که به صورت گروهی و  انفرادی قابل اجراست. طی سال 2024، عناوین مختلف بازی‌های جهان باز منتشر می‌شود و کمپانی‌های معروف و شناخته شده، از هم اکنون تبلیغات زودهنگام خود را آغاز کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش 5 بازی اکشن 2024 که بسیاری در انتظار انتشار آن به سر می‌برند را معرفی می‌کند.

1 – بازی Nightingale

این بازی جزو بازی‌های آنلاین اکشن است که شرکت Inflexion Games قصد انتشار آن در سال 2022 را داشت. اما در نهایت تصمیم به ارتقای موتور بازی گرفته شد و تاریخ انتشار تا 2024 به تاخیر افتاد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت بازی‌ساز، Nightingale بهمن ماه منتشر خواهد شد.

داستان بازی در سرزمین فای اتفاق می‌افتد و شما برای بقا باید با دیگر بازیکنان آنلاین رقابت و مبارزه کنید. جمع کردن منابع، ساخت سلاح و ابزار، آشپزی و مبارزه با دشمنان کوچک و بزرگ بخش اصلی این بازی را به خود اختصاص می‌دهد. همچنین امکان جابجایی فوری بین نقاط مختلف در این بازی دنیای باز فراهم شده است.

بازی Nightingale

دریان سفر امید

2-  بازی اکشن Sons of the Forest

بازی‌دوستان قدیمی ممکن است بازی The Forest را که در سال 2014 منتشر شده بود، به خاطر بیاورند. بازی Sons of the Forest به نوعی ادامه این بازی است که توسط شرکت Endlight Games برای ویندوز منتشر می‌شود و در بستر آنلاین و یا به صورت انفرادی قابل بازی است.

بیشتر بخوانید:

داستان این بازی در جزیره آدم‌خوارها روی می‌دهد و شما باید به عنوان قهرمان بازی با ساختن ابزار و سلاح از خود در برابر دشمنان آدم‌خوار محافظت کنید. بسته به رفتار بازیکنان، روند بازی می‌تواند متفاوت باشد و در داخل بازی چندین بازیکن کمکی با قابلیت‌های مختلف نیز برای کمک به شما در نظر گرفته شده است. این بازی بهمن ماه منتشر خواهد شد.

بازی اکشن Sons of the Forest

3- بازی Gray Zone Warfare

شرکت MadFinger Games به عنوان سازنده بازی Gray Zone Warfare این بازی را اکشن با نهایت واقعی بودن معرفی کرده است. در عمل نیز گرافیک نزدیک به واقعیت اولین چیزی است که در نسخه‌های آزمایشی بازی به چشم می‌خورد.

شما در این بازی که برای ویندوز منتشر خواه شد، در نقش یک عضو ارتش خصوصی مجبور به حضور در نبردهای مختلف هستید. این بازی نیز به صورت اکشن دنیای باز منتشر می‌شود و اسلحه‌های امروزی و مدرن‌تری برای آن طراحی شده است.

بازی Gray Zone Warfare

4- بازی witchFire

بازی اکشن witchFire یک بازی تک نفره است که برای ویندوز و تمام پلتفورم‌های بازی منتشر خواهد شد. شرکت سازنده زمان انتشار بازی را اوایل سپتامبر عنوان کرده و تا به حال نسخه‌های آزمایشی آن منتشر شده است.

این بازی در یک سرزمین پر از هیولا و جادو اتفاق می‌افتد و شما باید برای موفقیت تمام مراحل را یک به یک طی کنید. تنها کاری که در این مسیر باید انجام بدهید، از بین بردن دشمنان است.

بازی witchFire

5 – بازی Ark 2

Ark 2 از جمله بازی‌های اکشنی است که اواخر سال 2024 منتشر خواهد شد. شرکت Studio WildCard این بازی را در ادامه نسخه اول Ark منتشر کرده است و بسیاری از قسمت‌های بازی نیز شبیه نسخه پرطرفدار اول خواهد بود.

البته به گفته شرکت سازنده، تفاوت‌های عمده‌ای نیز در نسخه دوم به وجود خواهد آمد. تغییر اصلی در تبدیل بازی اکشن اول شخص به بازی اکشن سوم شخص خواهد بود.

بازی Ark 2

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز