پرفروش ترین مانیتور گیمینگ ایسوس کدام است؟

با اینکه مانیتور گیمینگ ایسوس با صفحه تخت طرفدار بیشتری دارد اما میزان خرید و علاقه به مانیتور با صفحه نمایش خمیده نیز قابل توجه است. اکثر مانیتورهای پرفروش ایسوس در بازه قیمتی 10 تا 20 میلیون تومان قرار دارند و در آن‌ها از صفحه نمایشی مات با نور پس زمینه LED استفاده شده است. این محصولات اغلب دو درگاه HDMI داشته و قابلیت چرخش عمودی و افقی را فراهم می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین مانیتورهای گیمینگ ایسوس در بازار را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming VG279Q1A

این مانیتور با سایز 27 اینچی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 12 میلیون و 899 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مانیتور با قابلیت چرخش عمودی و افقی ارائه شده و دو درگاه HDMI دارد. همچنین، این محصول دارای صفحه نمایش تخت بوده و علاوه بر گیمینگ برای کاربرد طراحی و ادیت نیز مناسب است. در این مانیتور از فناوری همگام سازی نرخ تصویر استفاده شده و 16.7 میلیون رنگ در آن قابل مشاهده هستند. نمایشگر به کار رفته در این مانیتور مات و نور پس زمینه به کار رفته LED است.

مانیتور گیمینگ ایسوس-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل VG24VQE

این محصول با سایز صفحه نمایش 24 اینچی و مات با قیمت 10 میلیون و 429 هزار تومان در بازار موجود است. این مانیتور با دو درگاه USB و دو درگاه HDMI عرضه شده و وزن آن همراه با پایه 3.3 کیلوگرم در نظر گرفته می‌شود. استفاده از این مانیتور گیمینگ ایسوس با نور پس زمینه LED علاوه بر گیمینگ برای کاربرد عادی و روزمره نیز مناسب خواهد بود.

مانیتور گیمینگ ایسوس-کاماپرس

 

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF GAMING VG27VQ

این مانیتور گیمینگ با سایز صفحه نمایش 27 اینچی ارائه شده و با قیمت 13 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مانیتور دارای صفحه نمایش خمیده بوده و نوع پنل به کار رفته در آن VA است. وزن این مانیتور بدون پایه 3.75 کیلوگرم بوده و قابلیت چرخش عمودی و افقی را دارد. این مانیتور قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را داشته و نور آبی را فیلتر می‌کند. قابلیت تنظیم ارتفاع و اتصال به دیوار نیز در این مانیتور امکان پذیر است.

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF GAMING VG27VQ-کاماپرس

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF GAMING VG32VQ1BR

افرادی که صفحه نمایش بزرگ‌تری می‌خواهند می‌توانند سراغ این مدل 32 اینچی با قیمت 19 میلیون و 195 هزار تومان بروند. این محصول دارای صفحه نمایشی خمیده بوده و امکان نمایش 1073.7 میلیون رنگ در آن وجود دارد. وزن این مانیتور گیمینگ ایسوس بدون پایه 6.32 کیلوگرم عنوان شده و قابلیت چرخش عمودی و افقی در آن قرار گرفته است. این محصول با قابلیت Shadow Boost باعث بهبود نمایش رنگ سیاه و سایه‌ها در صفحه نمایش می‌شود.

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF GAMING VG32VQ1BR-کاماپرس

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF GAMING VG32AQA1A

این مانیتور گیمینگ ایسوس دارای سایز صفحه نمایش 31.5 اینچی بوده و با قیمت 16 میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مانیتور با صفحه نمایش تخت عرضه شده و وزن آن بدون پایه 5.7 کیلوگرم است. این مانیتور امکان پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ را دارد و نور آبی را فیلتر می‌کند. این محصول همراه با دو اسپیکر دو واتی به فروش می‌رسد و در آن دو درگاه HDMI تعبیه شده است.

مانیتور گیمینگ ایسوس مدل TUF GAMING VG32AQA1A-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوستکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز