5 گوشی‌ پوکو جدید برای گیمرها + قیمت

گوشی‌ های شیائومی پوکو برای گیمرها
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از بزرگترین چالش‌های گیمرها برای بازی با گوشی‌های هوشمند، پردازنده و باتری ضعیف و گاها ارایه تصاویر بی‌کیفیت است؛‌ چالشی که کمپانی‌های بزرگ را برای رفع آن و عرضه بهترین گوشی‌های مناسب گیم به رقابت وامی‌دارد. در این میان شیائومی با عرضه گوشی‌های پوکو انقلاب بزرگی در صنعت گوشی‌های گیمینگ ایجاد کرده است.

کاماپرس در این گزارش، جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی پوکو برای گیمر‌ها را معرفی و بررسی کرده است.

1-گوشی پوکو M5s

شیائومی از تراشه هلیو در این گوشی استفاده کرده که باعث شده از پس اجرای هر بازی و برنامه سنگینی از جمله کالاف دیوتی برآید. باتری این دستگاه ظرفیت 5000 میلی‌ آمپر‌ ساعتی داشته که چندین ساعت را بدون نگرانی از اتمام شارژ ساپورت می‌کند. قابلیت فست شارژ ویژگی دیگر آن است که ظرف 30 دقیقه شارژ می‌شود. این گوشی همچنین از صفحه نمایش 6.43 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل امولد برخوردار است. قیمت پوکو M5s بین 5 تا 7 میلیون تومان متغیر است.

گوشی پوکو M5s

2-گوشی پوکو X5

این گوشی از توانایی بالایی در اجرای بازی‌های باکیفیت برخوردار است. گوشی مذکور صفحه نمایشی 6.67 اینچی و رزولوشنی 1080×2400 پیکسلی داشته که برای اجرای بازی‌ سایز قابل قبولی است. پردازنده اسنپدراگون این گوشی، ‌قابلیت نصب و اجرای هر نوع بازی‌ با هر نوع گرافیک و کیفیت و باتری 5000 میلی آمپری آن امکان بازی‌های طولانی مدت را فراهم آورده است. این گوشی بین 9 تا 13 میلیون تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی پوکو X5

3-گوشی پوکو X4 پرو

صفحه نمایش این مدل گوشی پوکو 6.67 اینچ و سایزی مناسب بازی است. رزولوشن آن 1080×2400 پیکسل و از نوع سوپر امولد بوده که تصاویر و بازی‌ها را با رنگ‌ها و شفافیت بالا نمایش می‌دهد. پردازنده اسنپدراگون پوکو X4 پرو امکان اجرای هر نوع بازی را بدون کوچکترین لگ یا مشکل ‌ایجاد کرده است. ظرفیت باتری این مدل گوشی 5000 میلی‌آمپر‌ساعت و قیمت آن بین 10 تا 12 میلیون تومان اعلام شده است.

گوشی پوکو X4 پرو

4-گوشی پوکو F4

پوکو F4 از دیگر گوشی‌های جذاب گیمینگ به شمار رفته که دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی و رزولوشن بالا برای ارایه تصاویر باکیفیت است. این گوشی از پردازنده بسیار قوی برخوردار بوده،‌ به گونه‌ای که هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان خبری از هنگ یا لگ کردن نیست. باتری این مدل پوکو 4500 میلی آمپر ظرفیت داشته که تا ساعت‌ها شما را از شارژ بی نیاز می‌کند. قیمت این مدل شیائومی پوکو بین 10 تا 12 میلیون تومان است.

گوشی پوکو F4

5-گوشی پوکو F5

طراحی و ظاهر زیبا از ویژگی‌های متمایز این گوشی به شمار می‌رود. صفحه نمایش آن نیز مانند بقیه مدل‌های گوشی‌های پوکو شیائومی 6.67 اینچ، با رزولوشن 1080×2400 پیکسل و از نوع امولد  است. این مدل روشنایی بسیار بالا و نور بسیار خوبی را در روز و حتی در زیر نور خورشید ارایه می‌کند. پردازنده قوی از دیگر امتیازات آن است؛ در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل دو استفاده شده که به تنهایی گویای توان آن در اجرای هر برنامه‌ با هر نوع کیفیتی است. باتری پوکو F5 دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ ساعت بوده که ساعت‌ها بدون شارژ کار می‌کند.  قیمت آن نیز 15 تا 17 میلیون تومان تعیین شده است.

گوشی پوکو F5

انتهای پیام

ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “5 گوشی‌ پوکو جدید برای گیمرها + قیمت

  1. AliReza گفته:

    داداش من پوکو F5 pro دارم
    از کل این گوشیایی ک گفتی ی سر و گردن بالاتره
    چرا اسمش نیس تو لیست؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز