گران ترین گوشی های بازار + قیمت

ژیوار

هر ساله با آمدن گوشی‌های جدید به بازار، معمولا قیمت گوشی‌های قدیمی‌تر پایین می‌آید؛ اما این در مورد تمام گوشی‌ها صادق نیست. بعضی از گوشی‌های آیفون با این که سه سال پیش به بازار عرضه شده‌اند، همچنان قیمتی در حد یک گوشی پرچمدار دارند.

کاماپرس در ادامه گران‌ ترین گوشی‌ های بازار را معرفی می‌کند.

1- گوشی آیفون 13 پرو مکس

در حالی که فقط چند روز دیگر تا رونمایی رسمی اپل از آیفون 15 باقی مانده است، آیفون 13 پرو مکس با حجم 1 ترابایتی، در ایران همچنان با قیمتی بیش از 120 میلیون تومان به فروش می‌رسد. مثل تمام گوشی‌های آیفون این مدل هم از کیفیت بالای دوربین و صفحه نمایش، بهره برده است. این گوشی اپل اکنون گران‌ قیمت‌ترین گوشی موجود در بازار است.

بیشتر بخوانید:

گران ترین گوشی های بازار- کاماپرس

دریان سفر امید

2- گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 5

قیمت این گوشی سامسونگ با حافظه 512 گیگابایتی، 98 میلیون تومان است. تمام گوشی‌های پرچمدار دوربین‌های باکیفیت، پردازنده‌های قوی و صفحه‌ نمایش‌های خیره کننده‌ای دارند و این گوشی هم استثناء نیست.

گران ترین گوشی های بازار- کاماپرس

 

3- گوشی آیفون 13 پرو

قیمت این گوشی آیفون بین 68 تا 88 میلیون است. این گوشی محبوب با طراحی خاص خود توجه افراد را جلب می‌کند. دیگر مشخصات شرکت اپل، مثل صفحه‌ نمایش بسیار باکیفیت، دوربین قدرتمند و دوام و کیفیت ساخت بالا در این مدل هم به چشم می‌خورد.

گران ترین گوشی های بازار- کاماپرس

4- گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4

قیمت این گوشی سامسونگ با حجم 512 گیگابایت، 71 میلیون تومان است. کیفیت ساخت و دوام بالا، طراحی زیبا و صفحه نمایش باکیفیت این گوشی باعث شده بعد از گذشت یک سال، همچنان توانسته کاری کند تا حتی با وجود سیل گوشی‌های جدید، فراموش نشدنی باشد.

گران ترین گوشی های بازار- کاماپرس

5- گوشی هوآوی Mate 50 pro

قیمت این گوشی هوآوی با 512 گیگابایت حافظه 60 میلیون تومان است. صفحه نمایش باکیفیت، دوربین خوب و پردازنده قدرتمند آن باعث شده این گوشی از محبوبیت زیادی برخوردار باشد.

گران ترین گوشی های بازار- کاماپرس

6- گوشی آیفون 12 پرو مکس

قیمت این گوشی با حافظه 256 گیگابایت تقریبا 60 میلیون تومان است. دوربین مناسب، کیفیت ساخت بالا و برخورداری از تکنولوژی فایو جی، باعث شده این گوشی حتی بعد از گذشت بیش از سه سال از زمان عرضه به بازار، همچنان محبوب و البته گران قیمت باشد.

7- گوشی سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا

این گوشی در حال حاضر نزدیک 49 میلیون تومان قیمت دارد. دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و پردازنده قدرتمند و مخصوص گیمینگ این گوشی ضدآب، آن را به حدی محبوب کرده که بعد از گذشت شش ماه از ورودش به بازار 9.6 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این گوشی محبوب موفق شده است رتبه ششم را در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سال 2023 از آن خود کند.

گران ترین گوشی های بازار- کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگهوآوی
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز