پرفروش ترین گوشی های اپل در بازار + قیمت مرداد ماه

گوشی اپل- کاماپرس

تا نیمه ماه هشتم سال 2023 بیش از 2 میلیارد گوشی آیفون فروخته شده است. آیفون‌ها 21 درصد از کل گوشی‌های هوشمند فروخته شده در زمستان سال 2023 را به خود اختصاص داده‌اند. این سهم فروش گوشی‌های هوشمند در جهان در بهار 2023 افزایش داشت و اپل موفق شد بیش از 27 درصد این بازار را تصاحب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت تکنولایف، پرفروش‌ترین گوشی‌های اپل را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل اپل مدل  iPhone 13 CH/A

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 37 میلیون و 399 هزار تومان است. آیفون 13 هم مثل بقیه آیفون‌ها از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. وزن 174 گرمی این گوشی اپل به خاطر باتری بزرگ‌تر آن است که آن را از مدل‌های قبلی کمی سنگین‌تر می‌کند. صفحه نمایش 6.1 اینچی این موبایل کیفیت بالایی دارد و زیر نور مستقیم خورشید هم وضوح تصویر را حفظ می‌کند. مشکل صفحه نمایش این مدل نرخ بروز رسانی 60 هرتزی آن است که در مقایسه با گوشی‌های دیگری که همزمان با آن به بازار آمده‌اند، ضعیف به نظر می‌رسد.

سیستم عامل IOS نسخه 15 این آیفون عملکرد بسیار خوبی را به نمایش‌ می‌گذارد. پردازنده این گوشی قادر به اجرای تمام برنامه‌ها و بازی‌های سنگین است. ظرفیت باتری این آیفون 3240 میلی آمپر ساعت است و نسبت به مدل‌های قبلی طول عمر مفید بیشتری دارد. دوربین آیفون 13 عملکردی بسیار خوب در عکاسی در روز و شب را به نمایش خواهد گذاشت.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی اپل- کاماپرس

2- گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرو ZD/A

قیمت این گوشی پرفروش 69 میلیون و 399 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.1 اینچی این گوشی 120 هرتز است و روشنایی 1000 نیتی آن باعث می‌شود زیر تابش مستقیم نور هم وضوح تصویر را حفظ کند. این گوشی آیفون در عمق 6 متری آب تا 30 دقیقه دوام می‌آورد؛ بنابراین اگر به دنبال گوشی ضدآب هستید، آیفون 13پرو می‌تواند گزینه خوبی باشد. دوربین چهارگانه این موبایل مثل اغلب آیفون‌ها تجربه لذت بخشی از عکاسی کردن به ارمغان می‌آورد. این محصول همچنین برای بازی مناسب است.

3- گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرو مکسLL/A

قیمت این محصول اپل 74 میلیون و 499 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.7 اینچی این آیفون 120 هرتز است و کیفیت بالای عملکرد آن را تضمین می‌کند. وزن 240 گرمی این گوشی اپل نسبت به بقیه آیفون‌ها به طرز محسوسی بیشتر است. دوربین چهارگانه این دستگاه هم شما را از کیفیت بالای دوربین‌های آیفون ناامید نخواهد کرد. ظرفیت باتری آیفون 13پرومکس 4352 میلی آمپر ساعت است.

گوشی اپل- کاماپرس

4- گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ZP/A

قیمت این آیفون پرفروش 29 میلیون و 999 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.1 اینچی این گوشی از نرخ بروز رسانی 60 هرتز برخوردار است که با توجه به گذشت 4 سال از تاریخ معرفی این گوشی، منطقی به نظر می‌رسد. این آیفون 194 گرمی از ظرفیت باتری 3110 میلی آمپر بر ساعت برخوردار است. آیفون 11 دارای دوربین دوگانه باکیفیتی است که جزئیات بالا و کیفیت خیلی خوب تصاویر ثبت شده را تضمین می‌کند. این آیفون از قابلیت ضدآب بودن در عمق 2 متری به مدت 30 دقیقه برخوردار است.

گوشی اپل- کاماپرس

5- گوشی موبایل اپل مدل iPhone SE 2020 HN/A

قیمت این گوشی 21 میلیون و 200 هزار تومان است. وزن 148 گرمی این آیفون مخصوص کسانی است که دلیل اصلی علاقه‌شان به محصولات اپل، سبکی و ظرافت آن‌هاست. صفحه نمایش این محصول سال 2020، 4.7 اینچ است. دوربین سلفی و دوربین اصلی این آیفون هم کیفیت خوب تصاویر ثبت شده را به نمایش می‌گذارند. ظرفیت باتری این گوشی 1821 میلی آمپر است. این گوشی اپل قابلیت ضدآب بودن در عمق 1 متری آب به مدت 30 دقیقه را دارد.

گوشی اپل- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی های اپل در بازار + قیمت مرداد ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز