ارزان ترین گوشی‌‌‌ های نوکیا در بازار (تابستان 1402)

ژیوار

سهم فروش گوشی‌‌‌‌های نوکیا غیر هوشمند در بازار ایران در سال 1400 حدود 12 درصد بوده است و این برند نام آشنا توانسته حدود 2 میلیون و 225 هزار گوشی را به فروش برساند. افراد بسیاری هستند که استفاده از گوشی‌های دکمه‌ای را به گوشی‌های هوشمند امروزی ترجیح می‌دهند. افرادی که نیاز به مکالمه‌‌‌‌های طولانی مدت در طول روز دارند گوشی سبک با قابلیت حفظ شارژ طولانی را ترجیح می‌دهند.

کاما‌پرس در ادامه ارزان‌ترین گوشی‌های نوکیا در بازار را در تیر‌ماه معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- گوشی موبایل نوکیا مدل 105 (2019)

قیمت این مدل در لحظه تهیه این گزارش 749 هزار تومان است. ظرفیت باتری این مدل ویتنامی بدون دوربین 800 میلی آمپر ساعت است؛ برای مثال شما می‌توانید 14 ساعت مکالمه با آن داشته باشید. وزن این گوشی دو سیم کارته تنها 74 گرم است و از جمله گوشی‌‌‌‌های سبک و خوش دست محسوب می‌شود. این محصول از 4 مگابایت حافظه داخلی و 4 مگابایت حافظه رم تشکیل شده و امکان افزایش حافظه برای آن وجود ندارد. این گوشی در سه رنگ آبی، صورتی، مشکی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دریان سفر امید

2- گوشی موبایل نوکیا مدل 110

قیمت این گوشی یک میلیون و 150 هزار تومان است. ظرفیت باتری آن 1000 میلی آمپر ساعت است. این مدل دارای حافظه داخلی 32 مگابایتی و حافظه رم 4 مگابایتی است همچنین شما می‌توانید حافظه آن را ارتقا دهید. این محصول تنها مجهز به دوربین پشت با کیفیت یک مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند با آن به عکس‌برداری و فیلم‌برداری بپردازند. این مدل مجهز به رادیو، چراغ قوه و پخش موسیقی است.

3- گوشی موبایل نوکیا مدل 125

قیمت این محصول دو سیم کارته 1 میلیون و 179 هزار تومان است. ظرفیت باتری آن 1020 میلی آمپر ساعت است. شما می‌توانید حداکثر 19 ساعت با آن مکالمه داشته باشید که نشان می‌دهد این مدل نسبت به مدل قبلی ساعات بیشتری شارژ را حفظ می‌کند. این محصول دارای منو فارسی است و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. این مدل از 4 مگایابت حافظه داخلی و 4 مگابایت حافظه رم تشکیل شده و امکان افزایش حافظه برای آن وجود ندارد.

4- گوشی موبایل نوکیا 150 (2020)

قیمت این گوشی یک میلیون و 405 هزار تومان است. این مدل دو سیم کارته 1020 میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری دارد. میزان شارژ آماده به کار آن 560 ساعت است و شما می‌توانید با آن 19 ساعت مکالمه داشته باشید. این مدل مجهز دوربین یک مگاپیکسلی است که عکس ها را با کیفیت VGA به ثبت می‌رساند. این مدل قابلیت پخش ویدیو نیز دارد و کاربران می‌توانند به تماشای ویدیو‌های ضبط شده خود بپردازند.

حافظه داخلی این مدل از 4 مگابایت تشکیل شده است. عدم دسترسی به مرورگر وب و شبکه وای فای از جمله معایب آن به‌شمار می‌رود اما این محصول مجهز به بلوتوث، بازی‌های پیش فرض و شارژ از طریق USB است. نوکیا این مدل را در دو رنگ آبی و مشکی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

5- گوشی موبایل نوکیا مدل 5310 (2020)

قیمت این گوشی یک میلیون و 805 هزار تومان است. کاربران می‌توانند به‌واسطه ظرفیت باتری 1200 میلی‌ آمپری آن، حدود 20 ساعت مکالمه داشته باشند. حافظه داخلی این مدل دو سیم کارته 16 مگابایت و حافظه رم آن 8 مگابایت است. شما می‌توانید عکس و فیلم‌های خود را با کیفیت VGA تهیه کنید. این محصول مجهز به بلوتوث، رادیو، فرمت‌های پخش موسیقی است و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. نوکیا این محصول را در سه رنگ سفید، مشکی و مشکی قرمز در اختیار کاربران قرار داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : نوکیا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی‌‌‌ های نوکیا در بازار (تابستان 1402)

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    لامصب مدل نوکیا110 خیلی خوب کار میکنه اصلن خرابی نداره واقعا مقاومتش ستودنیه برای کسایی که تو ساختمان سازی هستن بهترین مدل گوشی برای استفادس من دارم چندسال هرچی هم افتاده از چند طبقه خداروشکر هیچیش نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز